نسخه چاپی

حضور 82 دقيقه‌اي موشك در بازي خداحافظي بالاك

بازهم مهدوی‌كیا افتخارآفرین شد

بازی خداحافظی میشائیل بالاك شب گذشته با حضور برخی از ستاره های سرشناس دنیای فوتبال برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ بازی خداحافطی میشائیل بالاک اسطوره فوتبال آلمان شب گذشته (چهارشنبه) در حضور 50 هزار هوادار استادیوم لایپزیگ آلمان برگزار شد. در این دیدار نمادین دو تیم «منتخب جهان» و «یاران بالاک» به مصاف هم رفتند.

در تیم منتخب جهان که هدایت آن بر عهده ژوزه مورینیو بود ستارگان سرشناسی چون: ینس لمن، رومن وایندفلر، امانوئل آدبایور، دیمیتار برباتوف، ریکاردو کالواریو، امرسون، مایکل اسین، لوتار ماتیوس، فلورنت مالودا، فیلیپ لام، پاول ندود، پاول کوکا، آندره شوچنکو، دیدیه دروگبا و مهدی مهدوی‌کیا حضور داشتند.

همچنین تیم یاران میشائیل بالاک را رنه آدلر، تورسن فرینگس، دیتمار هامنن، میروسلا کلوزه، اولاف مارشال، پر مرته‌ساکر، آندره‌اس زکه، حسن صالح‌حمیدزیچ، برند اشنایدر، میشائیل شوماخر، آندره شورله و کریستین ورنز تشکیل می دادند و مربیگری آن را رودی فولر بر عهده داشت.

نکته جالب این دیدار حضور مهدی مهدوی‌کیا اسطوره فوتبال کشورمان در ترکیب تیم منتخب جهان بود. او که مثل همیشه پیراهن شماره 2 را بر تن کرده بود، 82 دقیقه در میدان حضور پیدا کرد و بازی درخشانی را از خود ارائه داد.

این مسابقه به یادماندنی در نهایت با نتیجه 4 بر 3 به سود تیم منتخب جهان به پایان رسید.

میشائیل بالاک که در طول یازده سال 98 بار پیراهن تیم ملی آلمان را بر تن کرد، سابقه بازی در تیم های بایرلورکوزن، بایرن مونیخ، چلسی و کایزرسلاترن را در کارنامه خود دارد. او همچنین در فینال جام جهانی 2002 و جام ملت های 2008 در ترکیب تیم ملی آلمان به میدان رفت که در هر دو بازی مغلوب حریف خود شد.

۱۳۹۲/۳/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...