نسخه چاپی

زور الكی می‌زنیم همه نامزدها از ولایت فقیه حمایت می‌كنند

رابط لانه جاسوسی آمریكا با بیت سیدكاظم شریعتمداری گفت اپوزیسیون سعی می‌كند از درون بلوك‌های قدرت یارگیری كند اما نامزدهای فعلی انتخابات هیچ كدام رویاروی نظام نیستند.

به گزارش نما به نقل از کیهان، حسن شريعتمداري در مصاحبه با صداي آمريکا گفته است: من نديدم اين نامزدها در حمايت از خواسته‌هاي مخالفان رو در روي ولايت فقيه قرار بگيرند.
وي افزود: اپوزيسيون سعي مي‌کند يارگيري خودش را از درون بلوک‌هاي قدرت و از جامعه انجام دهد و اين کار با انتخاب يک راهبرد عاقلانه عملي مي‌شود اما نامزدها يک نفر را نمايندگي مي‌کنند که آيت‌الله خامنه‌اي است. تاکنون من از اين نامزدها نديدم در طول زندگي سياسي خود از مخالفان حمايت و رو در روي ولايت فقيه قرار گيرند.
حسن شريعتمداري همچنين در مصاحبه با وبسايت اپوزيسيون موسوم به «تقاطع» گفت: ما در انتخابات يک پروژه رقيب داشتيم که به دنبال دموکراسي‌سازي از داخل نظام بود. هدفي که ما مي‌گفتيم نتيجه ندارد و آن‌ها معتقد بودند شدني است. اين جريان ابتدا با خاتمي اين هدف را دنبال مي‌کرد که شکست خورد و بعد هم اين جريان سعي کرد با مهندس موسوي دوباره مطرح شود که به نتيجه نرسيد و در انتخابات جديد هم با آقاي هاشمي اين جريان مي‌خواست شانس خود را بيازمايد که اين اتفاق هم رخ نداد. بنابراين تحقق انتخابات رقابتي و آزاد امروز در ايران به بن‌بست رسيده است و طيف اصلاح‌طلب‌ها به نوعي از درون به بيرون اين نظام پرتاب شدند. هرچند ممکن است قبول نکنند يا طيفي تن به خواسته‌هاي حکومت دهند و باز هم در انتخابات جمهوري اسلامي شرکت کنند. بنابراين پيام ما در اين شرايط به اين طيف همکاري با اپوزيسيون است.
همچنين پايگاه گروهک ملي مذهبي از قول يکي از اعضاي اين گروهک نوشت: ردصلاحيت آقاي هاشمي توسط شوراي نگهبان کاملاً غيرمترقبه بود. ما فکرش را نمي‌کرديم. به نظر من انتخابات را نبايد تحريم کرد بلکه بايد از آن گذشت. برخي دوستان اصلاح‌طلب خيلي اصرار دارند که بالاخره هر کسي که به ميدان مي‌آيد بايد به او رأي داد و يک توجيهي هم برايش درست کرد. من با اين کار موافق نيستم. نبايد رژيم کانديداي ما را تعيين کند. اين شيوه نادرستي است که نبايد تسليم آن شد.
وي افزود: آقاي جلايي‌پور (پدر و پسر) بر آقاي روحاني بسيار اصرار مي‌ورزند. روحاني مگر مباحث و رويکردهاي جنبش اصلاح‌طلبي را قبول دارد؟ او مجموعه اين مباحث را نمي‌پذيرد. ما نيرويي را مي‌خواهيم پشت سر او ببريم که بعداً درباره خود ما مسئله‌دار خواهند شد. اگر آنها از ما سرخورده شوند پس از آن چگونه خواهند توانست به ما اعتماد کنند؟ به همين دليل من مي‌گويم بايد از خير اين انتخابات گذشت و به هيچ وجه درست نيست هواداران خود را پشت سر هر کسي که اينها اجازه مي‌دهند و مقدار کمي هم به ما نزديک است، کشاند.

۱۳۹۲/۳/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...