نسخه چاپی

پسر غرضی: پدرم برای عمل به بیانات رهبری روش‌های تبیین‌شده‌ای دارد

نماینده رسانه‌ای سیدمحمد غرضی گفت: ملت ایران كه همواره با بصیرت عمل می‌كند، در 24 خرداد با بصیرت و آگاهی جواب دشمنان را می‌دهد.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، سیدزهیر غرضی در گفت‌وگویی، با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در حرم امام(ره)، تاکید کرد: شاخصه‌هایی که مقام معظم رهبری برای ریاست جمهوری مطرح کردند، از ضرورت‌های اصلی جامعه است.

وی تاکید کرد: همان‌گونه که آقای غرضی تاکنون بر اساس موازین قانونی عمل کرده است، از این به بعد نیز به همین روش عمل خواهد کرد. وی تاکنون به هیچ گروهی وابستگی نداشته است و هیچ تعهدی نیز به اطرافیان خود ندارد.

وی افزود: پدرم برای عملی شدن صحبت‌های مقام معظم رهبری، روش‌های تبیین‌شده‌ای دارد. او تاکنون همه قول‌هایش را عملیاتی کرده است و بین اقشار جامعه نیز هیچ‌گونه تفاوتی قائل نیست.

نماینده رسانه‌ای غرضی با بیان این‌که «کسانی که برخلاف نظر رهبری رفتار کنند مورد پذیرش مردم قرار نخواهند گرفت» اظهار کرد: حاکمیت و ولایت ولی فقیه از اصول اصلی نظام است و حفظ نظام نیز از واجبات به حساب می‌آید.

وی با تاکید بر «لزوم عملی شدن نصایح و نظرات رهبری» خاطرنشان کرد: همه مردم و کاندیداها باید در جهت عملی شدن بیانات مقام معظم رهبری تلاش کنند.

وی هم‌چنین با بیان این‌که «دشمن تلاش دارد مردم را از شرکت در انتخابات دلسرد کند»، گفت: همانطور که مقام معظم رهبری همواره به آن اشاره داشته‌اند، مردم هوشیار ایران همواره هم خود و هم دشمنان خود را به خوبی می‌شناسند. آن‌ها می‌دانند که برای حفظ استقلال و آزادی جمهوری اسلامی باید همچون گذشته تا پای جان بایستند و دفاع کنند. مردم ایران همواره آگاهانه و با بصیرت عمل می‌کنند و قطعا با این بصیرت خود در 24 خرداد پاسخ دشمنان را نیز خواهند داد.

۱۳۹۲/۳/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...