نسخه چاپی

احتمال ورشكستگی برخی مراكز رادیولوژی

عضو هیئت مدیره انجمن علمی رادیولوژی ایران، با اشاره به تاخیر 6 تا 9 ماهه سازمان‌های بیمه‌گر در پرداخت مطالبات مراكز رادیولوژی گفت: قطعا این دیركردها باعث زیان مراكز می‌شود.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، دکتر عبدالرسول صداقت در گفت‌وگویی، همچنین در ادامه با اشاره به احتمال بالای ورشکستگی برخی مراکز رادیولوژی همزمان با افزایش هزینه‌ها، عدم اصلاح تعرفه‌ها و عدم توانمندی سازمان‌های بیمه‌گر اظهار کرد: ورشکستگی به دو شکل خود را نشان می‌دهد. صورت نخست، تعطیلی مراکز رادیولوژی است و دیگر اینکه رادیولوژیست ناچار شود از سرمایه خودش در مرکز هزینه کند.

عضو هیئت مدیره انجمن علمی رادیولوژی ایران، ادامه داد: به این ترتیب بتدریج از میزان درآمد خالص مراکز کاسته و به بنگاه‌های ضررده تبدیل خواهند شد.

صداقت در بخش دیگری از سخنانش، درباره تخصص گرایی در رادیولوژی توضیح داد: امروز، در حال تجربه شاخه‌های تخصصی در رادیولوژی از جمله اینترونشن هستیم.

وی ادامه داد: مداخله رادیولوژی در امر درمان روزبروز جایگاه بهتری پیدا می‌کند. همچنین در رادیولوژی کودکان و رادیولوژی اعصاب مرکزی یا نورورادیولوژی پیشرفت‌های خوبی حاصل شده است.

عضو هیئت مدیره انجمن علمی رادیولوژی ایران، تاکید کرد: البته این وظیفه وزارت بهداشت است که فضای مناسبی را برای همگام شدن با دنیا فراهم کند.

۱۳۹۲/۳/۱۶

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...