نسخه چاپی

دزدی خنده دار دزد حواس پرت از بانك!

سارق حواس پرت بانك مریلند امریكا برای سرقت پول‌ها پیغام تهدیدآمیزی برای صندوقدار بانك نوشت اما نمی‌دانست این پیام را روی فیش واریز پول خود نوشته كه نشانی خانه‌اش بر پشت این برگه بود و این سارق پس از آن‌كه با پول‌های مسروقه به خانه‌اش رسید پلیس را مقابل در خانه‌اش دید.

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران: اين سارق احمق كه ناخواسته آدرس محل زندگي‌اش را در اختيار صندوقدار بانك گذاشته بود، پيش از اين‌كه حتي فرصتي براي شمـــــردن پول‌هاي بادآورده‌اش داشتـــــه باشد با ماموران روبه رو و دستگير شد.

سارق حواس پرت بانك مريلند امريكا براي سرقت پول‌ها پيغام تهديدآميزي براي صندوقدار بانك نوشت اما نمي‌دانست اين پيام را روي فيش واريز پول خود نوشته كه نشاني خانه‌اش بر پشت اين برگه بود و اين سارق پس از آن‌كه با پول‌هاي مسروقه به خانه‌اش رسيد پليس را مقابل در خانه‌اش ديد.

اين سارق احمق كه ناخواسته آدرس محل زندگي‌اش را در اختيار صندوقدار بانك گذاشته بود، پيش از اين‌كه حتي فرصتي براي شمـــــردن پول‌هاي بادآورده‌اش داشتـــــه باشد با ماموران روبه رو و دستگير شد.به گفته سخنگوي پليس، اين سارق كه ظاهراً براي سرقت پول‌هاي بانك عجله داشت پشت فيش واريزي‌اش براي صندوقدار نوشته بود: «پول‌ها را در كيسه‌اي بريز و بي‌سر و صدا تحويل بده!»

صندوقدار هراسان هم سريعاً اين كار را انجام داد و كيسه پول را بدون معطلي به مرد داد، زماني كه دزد خوش‌خيال از بانك خارج مي‌شود صندوقدار به سرعت به سمت نگهبان مي‌رود و با نشان دادن آدرس محل زندگي سارق، پليس را در جريان ماجرا مي‌گذارد. به اين ترتيب مرد سارق كه به خاطر اين موفقيت بزرگ چند ساعتي دور خيابان‌ها پرسه زده بود وقتي به در خانه‌اش رسيد متوجه اتومبيل‌هاي مشكوكي شد.

او كه اصلاً فكر نمي‌كرد به همين راحتي به دام افتاده باشد بدون توجه به افراد حاضر در اطراف خانه‌اش به سمت در رفت و كليدش را درآورد. اينجا بود كه يكي از همان غريبه‌ها دستي بر شانه او زد و تا مرد خواست برگردد دستبند آهني بر دستش خورد.

۱۳۹۲/۳/۱۶

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...