نسخه چاپی

جزئیان تكان دهنده فیلم منتشر شده از اعترافات هیلاری كلینتون

كلینتون:'جنگ جهانی علیه تروریسم، GWOT ' به رهبری ایالات متحده انجام می شود اما هرگز برعلیه 'القاعده' نبوده است. در این جنگ ها آمریكا از عوامل اجرایی تروریستی القاعده به عنوان سربازان پیاده استفاده كرد.

به گزارش نما به نقل از رویداد، گلوبال ریسرچ نوشت: هیلاری کلینتون وزیر اسبق امور خارجه آمریکا اعتراف کرد؛ " ما القاعده را به وجود آورده ایم. در واقع بازیگران اصلی سریالهای " جنگ جهانی علیه تروریسم" خود تروریست هستند."
با استناد به ویدئویی که از هیلاری کلینتون در دست می باشد،وی عنوان می کند که آمریکا خود بوجودآورنده، سازمان دهنده و تامین کننده مالی گروه تروریستی "القاعده" می باشد.



کلینتون در اظهاراتی مشخص اذعان داشت: ایالات متحده آمریکا، القاعده را به عنوان یک سازمان تروریستی در اوج آغاز جنگ شوروی – افغانستان به وجود آورد و آن را تامین مالی کرد. تنها چیزی که وی به آن اشاره نکرد این است که طی سی سال گذشته، آمریکا در چه مقطع زمانی کمک های مالی خود به القاعده را جهت بی ثبات کردن کشورهای اتحاد جماهیر شوروی سابق پایان داده است.
او به صراحت فاش کرد: "جنگ جهانی علیه تروریسم، GWOT " به رهبری ایالات متحده انجام می شود اما هرگز برعلیه "القاعده" نبوده است. در این جنگ ها آمریکا از عوامل اجرایی تروریستی القاعده به عنوان سربازان پیاده استفاده کرد.


آنچه که در سخنان هیلاری کلینتون بسیار برجسته و قابل توجه می باشد این است که " اسلام سیاسی و تحمیل یک دولت اسلامی همانند آنچه که در دو کشور قطر و عربستان سعودی وجود دارد، بخش جدایی ناپذیر سیاست خارجه آمریکا می باشد. آمریکا یک دولت تروریستی است، GWOT ابزار شیطانی برای فتح جهانی می باشد. همچنین ابزاری برای بی ثبات سازی کشورهای اتحادجماهیر شوروی و تحمیل تغییر رژیم نیز می باشد."


جان کری مظنون تروریستی
جانشین هیلاری کلینتون در وزارت امورخارجه آمریکا یعنی "جان کری رابط مستقیم با جبهه النصره" است. القاعده سازمانی آشنا در سوریه می باشد که با تروریست ها ادغام شده و به توسط هم پیمانان آمریکا تامین مالی می شوند."
در طنزی تلخ گفته می شود، جان کری نه تنها در کشتارهایی که توسط جبهه النصره صورت گرفته همدست بوده بلکه او ناقض آشکار معاهده ضد تروریستی آمریکا می باشد و چنانچه مفاد معاهده مذکور درباره مقامات آمریکایی اجرا شود، جان کری یک " مظنون به تروریست" شناخته خواهد شد.
در توضیح بند بالا باید گفت: جبهه النصره در لیست سیاه سازمان های تروریستی ایالات متحده قرار گرفته اما وزیرامورخارجه این کشور – جان کری- کانال ارسال پول و سلاح به النصره می باشد.
حمایت از عوامل القاعده در نقاط مختلف جهان توسط آمریکا، شناخته شده و مستند می باشد. در این جهان وارونه، دروغ امری شایع است و بازیگران اصلی "جنگ جهانی علیه تروریسم" به نام دموکراسی همان گردانندگان مالی و تسلیحاتی سازمان های تروریستی دنیا می باشند.

۱۳۹۲/۳/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...