نسخه چاپی

فدراسیون فوتبال هواپیما اختصاصی خرید

مدیرعامل شركت هواپیمایی آسمان گفت: برای پرواز تیم ملی فوتبال به كره جنوبی یك هواپیمای مدرن و نو را تهیه كرده‌ایم تا ملی‌پوشان با آسایش كامل به این كشور سفر كنند.

به گزارش نما ، کامبیز بابایی در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به پرواز تیم ملی با هواپیمای چارتر شرکت آسمان به دبی و سپس دوحه برای انجام مسابقه برابر تیم ملی قطر اظهار داشت: در وهله نخست باید از رسانه‌ها تشکر کنم، از ما حمایت کردند تا شرکت هواپیمایی آسمان راحت‌ترین پرواز را برای ملی پوشان تدارک ببینند، من خوشحالم ثمره این کار را کل ملت ایران دیدند و ما نشان دادیم هرجا دست به دست هم دهیم خروجی مثبتی را شاهد خواهیم بود که در نهایت مردم و کشورمان از آن بهره‌مند می‌شوند.

وی افزود: در راستای نشاط عمومی که مد نظر مقام معظم رهبری است ما حرکت خیلی خوبی را برای اختصاص پرواز چارتر برای تیم ملی انجام دادیم تا ملی پوشان بادغدغه کمتری به مصاف قطر بروند. شاهد بودیم علی رغم اینکه بسیاری فکر می‌کردند تیم ملی نتواند نتیجه لازم را در دوحه کسب کند اما ما توانستیم با یک حرکت کوچک به فکر تیم ملی کشورمان باشیم و خوشبختانه نتیجه آنها مثبت بود.

رئیس شرکت هواپیمایی آسمان گفت: من در گذشته با علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال صحبت کردم که برای فدراسیون فوتبال یک هواپیمای اختصاصی خریداری شود و ما نگهداری آن را انجام بدهیم، الان ورزش ما حتی هواپیمای اختصاصی ندارد، این در حالی است که باشگاه بزرگی مانند رئال مادرید برای خود هواپیمای اختصاصی دارند و لوگوی باشگاهشان نیز بر روی آن است. آقای کفاشیان هم از این موضوع استقبال کردند و فکر می‌کنم در آینده نزدیک شرایط خریداری یک هواپیما از سوی فدارسیون فوتبال فراهم شود.

بابایی در خصوص تدابیر شرکت هواپیمایی آسمان برای پرواز تیم ملی به کره جنوبی اظهار داشت: ما برای این مسابقه هواپیمای 340 را در نظر گرفتیم که یکی از هواپیما‌های مدرن و با امکانات بالای محسوب می‌شود تا انشاالله ملی پوشان با آرامش راهی کره شده و این یک بازی زیبا را به نمایش بگذارند. این هواپیما به صورت چارتر و به طور کامل در اختیار ملی پوشان خواهد بود فقط از فدارسیون فوتبال می‌خواهم برای دیدار مقابل کره جنوبی خبرنگاران بیشتری را همراه ملی پوشان اعزام کنم تا آنها نیز از امکانات هواپیمایی آسمان آگاهی پیدا کنند.

رئیس شرکت هواپیمایی آسمان در خصوص اینکه برخی ملی پوشان از سر و صدای هواپیما در سفر به دوحه ناراحت بودند، گفت: به دلیل مسیرهای کوتاه دبی و دوحه ما نمی‌توانستیم از هواپیمای 340 استفاده کنیم چرا که آنها برای نشست و برخاست نیاز به باند بزرگتری داشتند و به دلیل مسیرهای کوتاه دوحه و دبی ما مجبور شدیم هواپیمای کوچکتری را برای تیم ملی در نظر بگیریم اما شرایط آب و هوایی ‌هم باعث شد هواپیما با دست‌اندازهای هوایی روبرو شود و تکان‌های هواپیما به این خاطر بود وگرنه هواپیمایی که ما برای ملی پوشان در نظر گرفته بودیم جدید و ایمن بود.

۱۳۹۲/۳/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...