نسخه چاپی

فوری/تكذیب ادعای عارف در مناظره توسط مقامات امنیتی

عکس خبري - فوري/تکذيب ادعاي کذب عارف در مناظره توسط مقامات امنيتي

ادعای مطرح شده عارف در مناظره انتخاباتی كه از رسانه ملی پخش شد قویا توسط مقامات امنیتی و انتظامی تكذیب شد.

به گزارش نما به نقل از سرّنیوز محمدرضا عارف کاندیدای اصلاح طلبان در حاشیه سئوالی از محسن رضایی مدعی شد که چندتن از طرفداران وی در بازار تهران در پی شعارهایی به نفع وی و یکی از سران فتنه توسط نیروهای امنیتی بازداشت شده اند.
همچنین عارف مدعی شد یکی از میزبانان وی در ارومیه به اتهام میزبانی از وی بازداشت شده و سه هفته بدون اطلاع خانواده وی از وضعیتش در بازداشت به سر می برد.
یک منبع آگاه در مصاحبه با سرّنیوز به نقل از مقامات امنیتی و انتظامی ضمن تکذیب این موضوع اعلام کردند که هیچ فردی در رابطه با حضور آقای عارف در بازار تهران توسط نیروهای امنیتی و انتظامی بازداشت نشده است ضمن اینکه فرد بازداشت شده در ارومیه به نام الف.م که از عناصر افراطی در استان می باشد بیست روز قبل و پیش از تایید صلاحیت ها به دلیل جرائم عدیده امنیتی از جمله توهین به نظام و رهبری و مطرح کردن مسائل قومیتی و ضدامنیتی در صفحه فیس بوکش بازداشت شده و آقای توفیقی (رئیس ستاد عارف) نیز هرگونه ارتباط نامبرده با ستاد عارف در ارومیه را تکذیب کرده است.
گفتنی است هنگام بازداشت نامبرده کوچکترین بحثی در مورد تایید صلاحیت عارف مطرح نبوده و حتی الف.م به شدت نسبت به کاندیداتوری عارف با وجود افراد شایسته تر اصلاح طلب همچون خاتمی معترض بوده است.
بنظر می رسد که آقای عارف برای جلب آرای خاموش و حامیان فتنه و ضدانقلاب که قصد مشارکت در انتخابات را ندارند به اینگونه اقدامات و اظهارات سخیف و بی پایه روی آورده است.

۱۳۹۲/۳/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
0
0
۱۳۹۲/۳/۱۸
دمتون گرم. کسي جلوي اينا رو نگيره همينطوري دروغ به خورد ملت ميدن
شاهين
0
0
۱۳۹۲/۳/۱۷
درود بر عارف اگه راست ميگي درجش كن
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...