نسخه چاپی

انتخاب گزینه نهایی اصلاح‌طلبان/ هاشمی و خاتمی فامیل شدند

مجمع روحانیون كه خود را قدیمی ترین تشكل اصلاح طلب می داند معتقد است اصلاح طلبان باید از كاندیداتوری دكتر عارف حمایت نمایند چرا كه حسن روحانی متعلق به جامعه روحانیت مبارز و نماد راست سنتی می باشد.

به گزارش نما به نقل ازافکارنیوز، روحانیون چپگرا معتقدند، آبروریزی بالاتر از این نیست که مجمع روحانیون ۲۶ سال پس از انشعاب از جامعه روحانیت مبارز، از یکی از اعضای آن که حتی در لفظ هم خود را اصلاح طلب نمی داند برای ریاست جمهوری حمایت کند.

قرار است امروز شنبه نظر شورای هماهنگی اصلاحات جهت تعیین گزینه نهایی اصلاح طلبان به آقایان هاشمی و خاتمی اعلام شود.

برخی خبرها از انتخاب دکتر عارف به عنوان گزینه نهایی شورای اصلاحات حکایت دارد.

در همین راستا،‌ در روزهای اخیر فرزندان هاشمی رفسنجانی در ستاد انتخاباتی حسن روحانی حضور نداشته اند. به نوشته مشرق، برخی می گویند در ایام تعطیلات در سفر بوده اند و برخی دیگر می گویند در روزهای اخیر با گزینه دیگری به توافق رسیده اند.

در همین حال، برخی حامیان و نزدیکان هاشمی رفسنجانی معتقدند بهترین گزینه انتخابات علی اکبر ولایتی است چرا که وی می تواند علاوه بر ایجاد اجماع در میان گروه های کشور ، جلوی برخی افراطی گری ها را گرفته و کشور را به آرامش برساند.

دیگر خبر سیاسی از هاشمی و خاتمی، حکایت از فامیل شدن آنان دارد. در غروب چهارشنبه گذشته هاشمی رفسنجانی در مراسم ازدواج نوه خواهر خود حاضر شد تا طرف عقد وی باشد. در طرف دیگر هم محمد خاتمی حضور یافت تا وکالت محمد صدوقی خواهرزاده خود را برعهده بگیرد تا بدین ترتیب هاشمی و خاتمی فامیل شوند.

در حاشیه این مراسم که چهره های سیاسی اصلاح طلب و غیر اصلاح طلب حضور داشتند بحث های داغ سیاسی بویژه درباره انتخابات ریاست جمهوری صورت گرفت.

۱۳۹۲/۳/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...