نسخه چاپی

مظفر در جمع خبرنگاران:

قالیباف در نظرسنجی‌ها رای بیشتری دارد

رئیس ستاد محمدباقر قالیباف با بیان اینكه هنوز موضوع ائتلاف میان قالییاف، ولایتی، حداد عادل امیدواریم، گفت: قالیباف در نظر‌سنجی‌ها، آرای بالاتری دارد و طبیعی است كه دوستان دیگر باید به پیمان خود عمل و به نفع وی كنار بشكند.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، حسین مظفر رئیس ستاد انتخاباتی محمدباقر قالیباف در حاشیه اجتماع چند هزار نفری حامیان این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در شهر ری، طی سخنانی در جمع خبرنگاران با اشاره به آخرین وضعیت ائتلاف پیشرفت گفت: ما هنوز هم امیدواریم که تا روز یکشنبه و اوایل هفته آینده، آقایان دیگر به میثاق خود وفا کنند.

وی در پاسخ سوالی درباره آشکارشدن اختلاف اعضای ائتلاف پیشرفت در مناظره‌ها، گفت: طبیعی است که اعضای ائتلاف پیشرفت با هم اختلاف نظر دارند اما قرار است که به یکدیگر کمک کنند و ما هنوز به بحث ائتلاف خوشبین هستیم.

رئیس ستاد انتخاباتی محمدباقر قالیباف تصریح کرد: پیمان و میثاق بین ۳ نفر این است که هر کس رای بالاتری در نظرسنجی‌ها داشته باشد، دیگران به نفع او کنار بروند و طبیعی است که محمد باقر قالیباف در نظر‌سنجی‌ها، آرای بالاتری دارد و طبیعی است که دوستان دیگر باید به پیمان خود عمل و به نفع وی کنار بشکند.

۱۳۹۲/۳/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...