نسخه چاپی

معاون استانداري تهران:

وجود آمادگی برای ارائه سبد كالا ماه رمضان به كارمندان/ 21 نمایشگاه عرضه مستقیم كالا در استان تهران

معاون برنامه ریزی استانداری تهران از برپایی 21 نمایشگاه عرضه مستقیم كالا در استان تهران خبر داد و گفت: آمادگی لازم جهت ارائه سبد كالا ماه رمضان به كارمندان استان تهران وجود دارد.

نعمت الله ترکی در گفتگویی با اشاره به اجرای طرح ضیافت ویژه ماه رمضان و طرح رحمت، گفت: در این راستا 21 نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در استان تهران برپا خواهد شد.

وی با بیان انی که ذخیره سازی خوبی در بخش گوشت قرمز و مرغ صورت گرفته است، ادامه داد: 150 هزار تن گوشت قرمز و مرغ در استان تهران ذخیره سازی شده است.

معاون برنامه ریزی استانداری تهران افزود: علاوه بر ذخیره سازی صورت گرفته، 4 هزار تن گوشت قرمز نیز به صورت روزانه در تهران تولید می شود.

وی تاکید کرد: علاوه بر 21 نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در 180 نقطه از مراکز میوه و تره بار نیز عرضه مستقیم محصولات را خواهیم داشت.

ترکی اظهار داشت: با توجه به ذخیره سازی خوب انجام شده، آماده هستیم تا به تعاونی های مصرف کارکنان نیز خدمات ارائه دهیم لذا این تعاونی ها می توانند درخواست خود را اعلام نمایند.

معاون برنامه ریزی استانداری تهران در پاسخ به سوالی مبنی بر ارائه سبد کالا ماه رمضان به کارمندان در استان تهران، خاطر نشان کرد: در این زمینه هنوز به استانداری تهران مطلبی اعلام نشده اما آمادگی ارائه سبد کالا ماه رمضان به کارمندان در استان تهران وجود دارد.

۱۳۹۲/۳/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...