نسخه چاپی

يك قرار هيجان انگيز براي خواندن دسته جمعي يك آهنگ

همه ایران، خواننده می شوند!

این روزها اگر برنامه «ساعت 25» شبكه تهران را دیده باشید، متوجه فراخوان اهالی این برنامه برای خوانندگی شده اید. اما ماجرا چیست؟ تهیه كننده برنامه «ساعت 25» می گوید «قرار 24 در ساعت 25» یك فراخوان عمومی برای تهیه یك كلیپ بانشاط ایرانی است.

به گزارش نما، «محمود محمودی» که چندوقتی است با این برنامه موسیقی محور و متفاوت، آنتن شبکه تهران را به یک برنامه ویژه موسیقی اختصاص داده است درباره طرح جدیدش برنامه اش این طور توضیح می دهد:«ما دنبال این بودیم که برای مخاطبان پرشمار موسیقی در ایران کاری متفاوت کنیم. برای همین با توجه به مناسبت های پیش رو تصمیم گرفتیم همه بینندگان و علاقه مندان به موسیقی را به همکاری دعوت کنیم تا با ساختن یک کلیپ دسته جمعی، یک اتفاق کم سابقه و ماندگار را در تاریخ برنامه های تلویزیونی رقم بزنیم.»

محمودی درباره جزئیات این طرح هم این طور می گوید:« یک آهنگ ریمیکس با حضور 4 خواننده کشورمان شامل علی لهراسبی، نیما مسیحا، علی تفرشی و حمید خندان آماده کرده ایم که متن این آهنگ تلفیق ترانه های ماندگار “ای ایران” و “یار دبستانی من” است. علاقه مندان به موسیقی می توانند این فایل را از صفحه اختصاصی برنامه دانلود کنند و بعد با متلفن همراه یا دوربین فیلمبرداری از خودشان در حال اجرای این آهنگ فیلم بگیرند و برایمان بفرستند. ما هم این تصاویر را تدوین می کنیم و در نهایت کلیپی تصویری با مشارکت و حضور مردم ایران ساخته خواهد شد.»

آن طور که تهیه کننده «ساعت 25» می گوید تکه های جدید تدوین شدهف چند شب یک بار در برنامه هم به نمایش درخواهد آمد و کلیپ نهایی نیز همزمان با اعیاد شعبانیه رونمایی و پخش خواهد شد.

شما هم اگر می خواهید خواننده «قرار 24» باشید، به صفحه اختصاصی برنامه «ساعت 25» در سایت باشگاه مخاطبان شبکه تهران سر بزنید. به این نشانی : http://club.tv5.ir

۱۳۹۲/۳/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...