نسخه چاپی

محورهاي بيانات رهبرانقلاب در ديدار قاريان قرآن

اتحاد امت اسلامی یك فریضه فوری است/ ببینید رژیم صهیونیستی چه نفس راحتی می‌كشد

به گزارش نما، شرکت‌کنندگان در مسابقات بین‌المللی قرآن کریم صبح امروز با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند. مهمترین محورهای بیانات ایشان به شرح ذیل است:

** هدف از مسابقات و تلاوت‌های قرآنی باید مطرح شدن قرآن، نزدیک‌شدن به حقیقت و روح قرآن، فراگرفتن معارف قرآن و شکل دادن به زندگی فردی و اجتماعی در سایه قرآن باشد.

** جوانان در گذشته برای بلندکردن صدای آزادیخواهی در دنیای اسلام،شعارهای مکاتب چپ سوسیالیستی را مطرح می‌کردند اما امروز هرکس بخواهد شعار عدالت، آزادی،استقلال و عزت را سر بدهد قرآن را سر دست می‌گیرد که بسیار با ارزش است.

** اتحاد آحاد امت اسلامی یک دستور قرآنی و یک فریضه فوری است؛ ببنید که از جنگ و اختلاف مذهبی چه مفاسدی بوجود می‌آید و تروریسم کور چه فجایعی به راه می‌اندازد و رژیم صهیونیستی چه نفس راحتی می‌کشد.

* امروز هر حنجره‌ای که به وحدت دنیای اسلام دعوت کند، حنجره الهی است و هر حنجره و زبانی که ملت‌ها و مذاهب و طوایف اسلامی را به دشمنی با یکدیگر تحریک کند، ناطق شیطان است.

* دشمنان اسلام هر وقت کشورها و ملت‌های اسلامی بخواهند بهم نزدیک شوند توطئه‌ای درست می‌کنند. این حوادث باید چشم‌ها را باز و ملت‌های مسلمان را بیدار و چهره روسا و حاکمان بااخلاص را از حاکمان دست‌نشانده جدا کند.

* دستگاه استعمار، گردانندگان کمپانی‌های نفتی و تجاری بزرگ دنیا و دشمنان غربی شمشیر را در جهت اسلام‌ستیزی از رو بسته‌اند/مسلمانان در مقابل باید به عوامل اقتدار خود بازگردند/اتحاد مهمترین عامل اقتدار است.

این خبر در حال تکمیل است . . .

۱۳۹۲/۳/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...