نسخه چاپی

كريم باقري:

لبنان حریف كوچكی برای ایران نیست/ باید با گل‌های زیاد پیروز شویم

كاپیتان پیشین تیم ملی فوتبال ایران با تاكید براینكه بازیكنان تیم ملی نباید لبنان حذف شده را حریف كوچكی بشمارند و فریب نتیجه بازی قبل را بخورند گفت: امیدوارم مقابل لبنان پیروزی پرگلی را بدست آوریم چون ممكن است برای صعود مستقیم به رقابت‌های جام‌جهانی كار ما به تفاضل گل برسد.

به گزارش نما، کریم باقری در گفتگویی، در خصوص عملکرد تیم ملی فوتبال ایران مقابل قطر و دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و لبنان ضمن بیان مطلب فوق گفت: به نظر من در سه بازی که تیم ملی در رقابت‌های مقدماتی جام‌جهانی پیش رو دارد، سه امتیاز بازی با قطر نسبت به بازی با تیم‌های لبنان و کره جنوبی اهمیت بیشتری داشت.

وی در همین خصوص افزود: در بازی با قطر، هر دو تیم در نیمه نخست بازی محتاطانه‌ای را در دستور کار خود قرار داده بودند هرچند که خطراتی را نیز بر روی دروازه یکدیگر ایجاد کرده بودند اما در نیمه دوم با اینکه قطری‌ها برای فرار از حذف به سه امتیاز بازی نیاز داشتند اما تیم ایران، تیم برتر میدان بود و خوشبختانه مزد این برتری خود را گرفت.

کاپیتان پیشین تیم ملی که برای دیدن بازی ایران مقابل قطر به دوحه رفته بود، تاکید کرد: خوشبختانه در حال حاضر با بردی که مقابل قطر بدست آوردیم و تساوی لبنان با کره جنوبی، سرنوشت صعود به جام جهانی دوباره به دست خودمان افتاده است. بازیکنان تیم ملی باید این موضوع را به خوبی درک کنند و تیم لبنان را با اینکه حذف شده حریف کوچکی نشمارند.

وی افزود: آنها نباید فریب برد 5 بر صفر مقابل لبنان در رقابت‌های مقدماتی جام ملت‌های آسیا را بخورند چون مطمئن باشید لبنانی‌ها با اینکه حذف شده اند حیثیتی بازی خواهند کرد. امیدوارم با تاکتیکی که کادر فنی تیم ملی اتخاذ می‌کند موفق به کسب سه امتیاز بازی با لبنان شویم و این پیروزی پرگل باشد چون ممکن است برای صعود مستقیم به رقابت های جام جهانی کار ما به تفاضل گل برسد.

باقری تصریح کرد: ما اگر بتوانیم لبنان را شکست دهیم و سه امتیاز آن بازی را کسب کنیم، کار ما مقابل کره جنوبی آسان تر خواهد بود و با یک تساوی مقابل این تیم به جام جهانی صعود خواهیم کرد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا این بار هم در بازی با تیم های ملی لبنان و کره جنوبی، تیم ملی را همراهی خواهد کرد، اظهار داشت: من در بازی با لبنان به ورزشگاه آزادی خواهم رفت و برای بازی با کره جنوبی بعید می دانم به سئول بروم و از تلویزیون بازی را تماشا خواهم کرد و مثل همیشه برای تیم ملی آرزوی موفقیت خواهم کرد.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص آخرین وضعیت این تیم خاطر نشان کرد: پرسپولیس بازیکنان خوبی را تا به امروز جذب کرده و با اینکه برخی ها معتقدند این بازیکنان جوان هستند و کم تجربه من معتقدم که بازیکنانی مانند میثم حسینی یا سایر نفراتی که جذب کرده ایم از تجربیات کافی برخوردارند و برخی از آنها که از جمع تیم های لیگ یکی به ما اضافه شده اند، در جریان تمرینات آماده سازی تیم پرسپولیس به مرز آمادگی مطلوب خواهند رسید.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا حضور علی کریمی در تیم پرسپولیس به طور قطعی منتفی شده، گفت: همانطور که گفته بودم با سرمربی تیم در خصوص بازگشت علی کریمی صحبت کردم که وی فعلا این موضوع را منتفی دانست.

۱۳۹۲/۳/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...