نسخه چاپی

مجوز قطع گاز بدهكاران صادر شد


مدیرعامل شرکت ملی گاز از صدرو مجوز دولت برای قطع گاز مشترکین خصوصی، دولتی، صنایع و نیروگاه‌ها در صورت عدم پرداخت مطالبات خبر داد و گفت: تعرفه‌های گازبها برای فصول گرم سال از اول اردیبهشت ماه محاسبه و اعلام می‌شود.

جواد اوجی در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به مجوزی که اخیرا از هیئت دولت مبنی بر بدهی شرکت‌‌های خصوصی، دولتی، صنایع و نیروگاه‌ها اخذ کرده‌اند گفت: بر اساس این مجوز شرکت ملی گاز می‌تواند در مرحله اول اگر این شرکت‌ها بدهی خود را پرداخت نکنند گازشان را قطع کند تا وصول مطالبات صورت گیرد.

مدیرعامل شرکت ملی گاز تصریح کرد: اما اگر این روال ادامه پیدا کند در مرحله دوم شرکت ملی گاز این اجازه را دارد تا بدهی آنها را با نرخ آزاد و غیریارانه‌ای محاسبه و به این صورت این بدهی را وصول کند.

وی خاطر نشان کرد: بنابراین از کلیه شرکت‌های دولتی، خصوصی، صنایع و نیروگاه‌ها تقاضا داریم قبل از اینکه اقدام به قطع گاز آنها کنیم مطالبات خود را پرداخت کنند.

مدیرعامل شرکت ملی گاز همچنین با اشاره به محاسبه نرخ گازبها در فصل گرم سال گفت: بر اساس مجوزی که سال گذشته از هیئت دولت گرفته شد برای برخی از استان‌ها نیمه گرم سال از اوائل اردیبهشت ماه و برای برخی دیگر از استان‌‌ها نرخ گازبهای جدید از اواسط اردیبهشت ماه محاسبه و اعلام می‌شود.

۱۳۹۱/۱/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...