نسخه چاپی

بي‌اخلاقي‌ها در مناظره ديروز مطلوب نبود

ولایتی: ناچار شدم برخی مسائل را بگویم

نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری برخی مباحث مناظره دیروز را غیراخلاقی دانست و گفت: ناچار شدم برخی مسائل را در خصوص كارشكنی‌ها در مذاكرات هسته‌ای بیان كنم.

علی‌اکبر ولایتی گفت: پیش از این به دلیل رعایت مصالح نظام جمهوری اسلامی و عمل به توصیه‌های مقام معظم رهبری برای حفظ آرامش کشور در خصوص کارشکنی برخی در مذاکرات هسته‌ای صحبتی نکرده بودم اما دیروز در مناظره ناچار شدم برخی حرف‌ها را بزنم تا معلوم شود بعضی که سیاه‌نمایی می‌کنند، واقعیت‌ مطلب چیز دیگری است.

وی همچنین برخی مباحث طرح شده در مناظره دیروز را غیراخلاقی دانست و اظهار داشت: باید رقابت‌ها اخلاقی باشد زیرا حافظه مردم را نمی‌توان پاک کرد. بنابراین امیدواریم اینجور کارها در آینده تکرار نشود.

وی همچنین تاکید کرد: سیاست خارجی باید همراه با اقتدار و تدبیر باشد و باید مقاومت مدبرانه در این زمینه وجود داشته باشد.

ولایتی همچنین در جمع خبرنگاران گفت: باید در مناظره‌ها اخلاق رعایت شود و شئونات افراد و از همه بالاتر شئون انسانی افراد رعایت شود. دیروز در مناظره فضا فضای مطلوبی نبود و امیدواریم چنین فضایی دوباره تکرار نشود.

وی در خصوص نتیجه ائتلاف 2+1 گفت: عملا همه داریم پای صندوق رای می‌رویم.

ولایتی در خصوص مذاکرات هسته‌ای نیز گفت: دستیابی به انرژی هسته‌ای با قدرت ادامه می‌یابد و با تدبیر مشکلات آن برطرف می‌شود اما در حال حاضر این تدبیر وجود ندارد.

۱۳۹۲/۳/۱۸

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...