نسخه چاپی

حاشیه‌های همایش انتخاباتی حسن روحانی در تهران

عصر روز گذشته(شنبه) همایش انتخاباتی هوارادارن حسن روحانی در ورزشگاه شهید شیرودی تهران برگزار شد كه با حواشی همراه بود.

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران، عصر ديروز (شنبه) همایش انتخاباتی هوارادارن "حسن روحانی" در ورزشگاه شهید شیرودی تهران برگزار شد که مشاهدات خبرنگار باشگاه خبرنگاران از حاشيه اين همايش در زير آورده شده است.

در بدو ورود به مکان همایش پوسترهای انتخاباتی حسن روحانی با پس‌زمینه بنفش (رنگ انتخاباتی روحانی) به چشم می‌خورد و اعضای ستادش نیز دستبند، پيشاني بند و همچنین کلید طلایی که نماد انتخاباتی وی است در میان مدعوین توزیع می‌کردند.

پس از ورود به محل برگزاری همایش حضور جمعیت چند هزاری نفری توجه همگان را جلب می‌کرد. غیر از مسئولان ستاد روحانی، حضور "رضا رشیدپور" به عنوان مجری این مراسم جالب توجه بود.

"رشيدپور" پس از قرار گرفتن در پشت تریبون، شعارهای انتخاباتی نظیر "صلی علي محمد/یار بهشتی آمد"، "درود بر هاشمی/ سلام بر روحانی" را به حاضران گوشزد کرد ولی مهترین شعار شرکت‌کنندگان "عارف، روحانی/ائتلاف ائتلاف" بود. با بالا گرفتن این شعار "رشیدپور" به حاضران گفت خبرهای خوبی در راه است و حتی پس از حضور "روحانی" در محل همایش نیز گفت که آقای "روحانی" پیام شما را دریافت کرده‌اند و به آن پاسخ خواهند داد.

پس از اینکه "حسن روحانی" برای سخنرانی در جایگاه قرار گرفت با شعارهای متفاوتی مانند "درود بر هاشمی/سلام بر روحانی" و تکرار "عارف، روحانی/ائتلاف ائتلاف" مواجه شد.

"رشیدپور" نیز در پایان با اشاره به این‌که جمعیت مشتاق حضور در همایش روحانی تا میدان هفت‌تیر پشت درهای سالن هستند، تاکید کرد: دیدیم جمعیت چندهزار نفری جوانان با اعتماد نیروی انتظامی چقدر نظم و آرامش را رعایت کردند و پس از آن نیز حاضرین شعار نیروی انتظامی تشکر تشکر را سر دادند.

۱۳۹۲/۳/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...