نسخه چاپی

اعتراض غرضی به صداوسیما

فرزند سیدمحمد غرضی كاندیدا‌ی انتخابات ریاست جمهوری، درباره مستند تبلیغاتی پدرش كه شب گذشته از شبكه یك سیما پخش شد، توضیحاتی ارایه داد.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، سید محمدزهیر غرضی با بیان اینکه "این فیلم به هیچ وجه فیلم تایید شده از سوی ما نبوده است"، درباره پروسه ساخت این فیلم توضیحاتی داد و گفت: بعد از تایید صلاحیت پدرم، شخصی به نام آقای فرزاد که خود در صداوسیما بود به ما گفت که ما کسی را می‌شناسیم که فیلم تبلیغاتی شما را بسازد و ایشان آقایی به نام آقای عطارزاده را به ما معرفی کردند.

وی افزود: قرار بود تا روز سه‌شنبه این فیلم به ما نشان داده شود اما آنها به ما این فیلم را نشان نداند و گفتند اگر مشکلی پیش آمد ما خودمان که در صدا و سیما هستیم مهلت لازم را می‌گیریم. بعد از این معلوم شد که آنها خودشان فیلم را به صدا و سیما تحویل دادند و بعد از آنها این فیلم را به ما نشان دادند و من دیدم که این فیلم بسیار بد و نامطلوب است.

غرضی ادامه داد: ‌در زمان مناظره‌ها وقتی به صدا و سیما رفته بودیم، من به آقای دانشور گفتم می‌خواهم این فیلم را عوض کنم و آنها هم قبول کردند و من هم تغییراتی اساسی را در فیلم لحاظ کردم و این فیلم را به آنها تحویل دادم و آنها نیز قول دادند که فیلم جدید را پخش کنند.

فرزند سیدمحمد غرضی خاطرنشان کرد: تا لحظات آخر آقای ضرغامی قول دادند که فیلم جدید را پخش می‌کنند اما این کار را نکردند. حال من به آنها می‌گویم اگر نامه‌ای دارند که طی آن اجازه پخش فیلمی را که آنها خودشان نمایش دادند، به آنها داده‌ایم نشان دهند. این فیلم، فیلم ما نبوده است.

خبرنگاری درباره میزان هزینه صرف شده برای این فیلم‌ها سوال کرد که فرزند غرضی پاسخ داد: برای فیلم اول حدود 12 میلیون هزینه صرف شد و برای فیلم دوم هم چنین مبلغی را صرف کردیم.

وی اضافه کرد: من فیلم دوم و مورد تایید خودمان را در سایت آقای غرضی می‌گذارم تا همه ببینند که این دو فیلم چقدر با هم متفاوت است.

۱۳۹۲/۳/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...