نسخه چاپی

روحانی:راه هاشمی و خاتمی را دنبال می‌كنم

نامزد یازدهمین انتخابات ریاست ‌جمهوری با اشاره به اینكه بی‌تردید آزادی اندیشه و بیان انتقاد، حق همه ما است، گفت: من همان راهی را دنبال می‌كنم كه هاشمی و خاتمی رفتند.

به گزارش نما، حسن روحانی شب گدشته در مسجد جامع ساری در نشستی انتخاباتی اظهار داشت: در مقابل احساسات شما مردم مازندران، شرمگین هستم.

وی با بیان اینکه قبلا هم ساری را دیده بودم اما نه با این همه شور، تصریح کرد: من می‌فهمم با فریاد و شورتان به من چه می‌گویید.

روحانی با اشاره به اینکه همه ما روز ۲۴ خرداد پای صندوق‌های رای می‌رویم، ادامه داد: اجازه نخواهیم داد افراط و خودسری، پیروز شود.

وی با بیان اینکه اعتدال و میانه‌روی را پیروز خواهیم کرد، متذکر شد: اگر بار مسئولیت بر دوش من قرار گرفت، آزادی مورد نظر ملت بزرگ ایران در چهارچوب قانون اساسی را به جامعه بازخواهم گرداند.

روحانی با اشاره به اینکه بی‌تردید آزادی اندیشه و بیان انتقاد، حق همه ما است، افزود: من همان راهی را دنبال می‌کنم که هاشمی و خاتمی رفتند.

وی با بیان اینکه پس از جنگ با آن همه فشار و سختی، آیت‌الله هاشمی سازندگی را برای کشور به ارمغان آورد، گفت: خاتمی هم توسعه سیاسی را به جامعه ارزانی داشت.

این نامزد انتخابات ریاست‌ جمهوری، خاطرنشان کرد: اگر کسانی می‌خواهند راه هشت سال گذشته ادامه یابد، در جامعه شکاف ایجاد شود و اختلاف باشد، به من رای ندهند.

وی با بیان اینکه من مسیر وحدت، اتحاد و یکدلی را به جامعه برمی‌گردانم، اظهار داشت: کشور بزرگ ایران نباید این همه بی‌کار داشته باشد.

روحانی تصریح کرد: در طول هشت سال گذشته فقط ۵۰۰ هزار شغل در کشور ایجاد شده که در شان ملت ایران نیست.

وی با بیان اینکه ما می‌توانیم بیکاری را در مرحله نخست کاهش و در محله‌ی بعد در اندازه عادی بین‌المللی قرار دهیم، گفت: نخستین قدم، مهار بی‌کاری است و در مرحله دوم هم در این کشور به جای نفاق و فاصله، باید فعالیت اقتصادی، فرهنگی و سیاسی کشور بازگردد.

روحانی با اشاره به اینکه نیازی نداریم فضای کشور را امنیتی کنیم، تصریح کرد:‌ جوانان غیور ما، حافظ امنیت و جامعه هستند و می‌توانند کشور را در مسیر اهداف ملی قرار دهند.

وی با بیان اینکه نیازی ندارد محیط دانشگاه امنیتی باشد، گفت:‌ دانشجو می‌داند چگونه به وظیفه علمی و سیاسی خود عمل کند.

روحانی با اشاره به اینکه باید کشور را از مسیر فعلی که مسیر درد و رنج برای بسیاری از مردم است، تغییر دهیم، ادامه داد: این کار شدنی است.

وی با بیان اینکه خطه شمال می‌تواند به بهشت ایران تبدیل شود، یادآور شد:‌ مازندران می‌تواند با استعدادهای کشاورزی، صنعت، گردشگری و توسعه روابط با کشورهای همسایه، توسعه یابد.

روحانی با اشاره به اینکه قبول ندارم که مازندران فقط خطه کشاورزی باشد، ادامه داد:‌ مگر در کشورهای اروپایی با همین آب و هوای شبیه مازندران، صنعت وجود ندارد.

وی با بیان اینکه جاده ارتباطی این خطه که سال‌هاست از چارچوبی که تعیین شده عقب مانده است، گفت: اگر دست به دست هم دهیم می‌توانیم به اهداف برسیم.

۱۳۹۲/۳/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...