نسخه چاپی

دلیل كمرنگ شدن جلسات دولت و مجلس

عکس خبري -دليل كمرنگ شدن جلسات دولت و مجلس

عضو كمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: احمدی نژاد قول داده بود دیدارها در سال 2 تا 3 بار تكرار شود اما به دلیل بداخلاقی هایی كه در جایی دولت و جایی دیگر مجلس مقصر بودند، این جلسات به صورتی كه می خواستند و می خواستیم صورت نگرفت.

به گزارش نما، محمود احمدی بیغش در گفت وگو با خبرگزاری دانشجو، با اشاره به دیدار نوروزی نمایندگان مجلس با رئیس جمهور اظهار داشت: دیدار نوروزی نمایندگان مجلس با رئیس جمهور امروز ساعت 18:30 آغاز و حدود ساعت 20 پایان یافت.

عضو کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس افزود: در این دیدار ابتدا میرتاج الدینی، معاون پارلمانی رئیس جمهور طی 10 دقیقه به مهمانان خوش آمد گفت سپس سید شهاب الدین صدر، نایب رئیس مجلس طی 15 دقیقه به نمابندگی از طرف دیگر نمایندگان ضمن تشکر از رئیس جمهور بر لزوم تعامل دولت و مجلس تاکید کرد.

احمدی بیغش در ادامه با اشاره به سخنرانی رئیس جمهور اظهار داشت: رئیس جمهور نیز در ادامه طی 45 دقیقه در سه محور؛ نوروز، نامگذاری امسال از طرف مقام معظم رهبری و چگونگی رسیدن به منویات ایشان برای موفقیت در ارتباط با نامگذاری امسال سخنرانی کرد.

این نماینده مجلس در ارزیابی این دیدار نوروزی گفت: احمدی نژاد قول داده بود دیدارها در سال 2 تا 3 بار تکرار شود اما به دلیل بداخلاقی هایی که در جایی دولت و جایی دیگر مجلس مقصر بودند، این جلسات به صورتی که می خواستند و می خواستیم صورت نگرفت؛ اما این دیدار دیدار بسبار خوبی بود.

وی با اشاره به حضور نمایندگان در این جلسه گفت: بر خلاف جلسات سال های گذشته تعداد بیشتری از نمایندگان حضور داشتند و باید گفت که بیش از صد تن از نمایندگان در این دیدار شرکت داشتند.

عضو کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس خاطرنشان کرد: در این جلسه از طرف دولت تنها رئیس جمهور و تعدادی از معاونین پارلمانی وزرا حضور داشتند.


۱۳۹۱/۱/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...