نسخه چاپی

تا آخر ایستاده‌ام / عقب نشینی نمی كنم

عارف در جمع مردم كرمان گفت: تا آخر ایستاده‌ام و عقب نشینی نمی‌كنم.

به گزارش نما به نقل از خبرگزاری تسنیم از کرمان، وی با بیان اینکه تفکر اصلاح‌طلبی عقب نشینی را نمی‌پذیرد اظهارکرد: در انتخابات حرف آخر را مردم می‌زنند.

وی با اشاره به اینکه برای ماندن در صحنه انتخابات آمده‌ام، تصریح کرد: اهل ائتلاف نیستم.

عارف با تاکید بر اینکه تفکر اصلاح‌طلبی باید پیروز شود، خاطر نشان کرد: پیروزی تفکر اصلاح‌طلبی یعنی توسعه کشور و رسیدن به جایگاه اول در سطح منطقه.

وی با بیان اینکه تفکر اصلاحات نشان داد که می‌توان کشور را اداره کرد افزود: اصلاحات نشان داد که حاکمیت عقلانیت می‌تواند پاسخگوی نیازهای مردم باشد.

عارف در ادامه تفکر اصلاحات را ایجاد 700 هزار فرصت شغلی در سال و کاهش نرخ تورم از 17.3 به 10 درصد دانست و گفت: می‌توان با 23 میلیارد دلار فروش درآمد نفتی ارز را تک‌نرخی و توسعه پایدار را در کشور ایجاد کرد.

وی حضور خود در انتخابات را برای برطرف کردن مشکل اشتغال جوانان، کاهش ناهنجاری‌های اجتماعی و کاهش نرخ تورم عنوان و تصریح کرد: در دولت من ارتباط دوستانه همراه با ارتباط متقابل با دنیا رقم خواهد خورد.

عارف با بیان اینکه باید اصلاحات پیروز انتخابات ریاست‌جمهوری شود خاطر نشان کرد: با تحقق این مسئله جوانان از دین‌گریزی موجود خارج و جامعه به‌سوی دین محوری پیش خواهد رفت.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه ما جامعه دین‌دار و نه دین گریز می‌خواهیم، گفت: باید به دنیا چهره دوست‌داشتنی ایران را معرفی کرد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه کشور نیازمند آرامش و پیشرفت است،‌ افزود: ما نمی‌خواهیم کشور به دست نااهلان و نامحرمان بیفتد.

وی با بیان اینکه حرف آخر را در انتخابات پیش‌رو مردم می‌زنند، گفت: اصلاح‌طلبان باید پیروز شوند تا آرامش و آسایش به جامعه بازگردد و آینده‌ای درخشان در پیش روی جوانان ترسیم و ایرانی آباد و شاد به دور از هرگونه مشکل داشته باشیم.

عارف در باره برنامه‌های خود در دیگر حوزه‌ها گفت: باید نگرانی کشاورز از فروش محصول خود برطرف و منزلت قشر معلم و فرهنگی احیا شود و با عقلانیت نظام اداری ساماندهی و شادی حکم‌فرما شود.

وی تحقق این امور را خواسته به حق ملت ایران برشمرد و گفت: امروز تنوع فرهنگی یک مزیت برای کشور است و رمز پیروزی تفکر اصلاحات حضور مردم است.

وی با دعوت همه آحاد جامعه به حضور در انتخابات گفت: نباید از صندوق‌های رای برغم همه نامهربانی‌ها قهر کرد چرا که قهر با صندوق‌ها اعتراض نیست و اصلاح‌طلب هیچ‌گاه عقب‌نشینی نمی‌کند.

۱۳۹۲/۳/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...