نسخه چاپی

"روحانی" ماندنی شد

سخنگوی شورای نگهبان در حاشیه نشست روسای كاندیداهای انتخابات ریاست‌جمهوری در شورای نگهبان در جمع خبرنگاران خبر بررسی مجدد صلاحیت حسن روحانی را تكذیب كرد

رد صلاحیت «حسن روحانی» تکذیب شد

عصر ایران , 20 خرداد 1392 ساعت 12:36



به گزارش نما، شب گذشته خبرگزاری فارس به نقل از یک منبع آگاه نوشته بود:"به دلیل اظهارات ضد امنیتی و غیرقانونی حسن روحانی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری، شورای نگهبان تصمیم دارد تا صلاحیت این کاندیدا را در جلسه فردای خود مجددا مورد بحث و بررسی قرار دهد."
انتشار این خبر انعکاس زیادی در رسانه های داخلی داشت و به سرعت منتشر شد. این درحالی است که امروز صبح این خبرگزاری خبر منتشر شده خود را از خروجی خود حذف کرد.
گفتنی است ساعتی پیش یک عضو دفتر عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان خبرهای منتشر شده درباره بررسی دوباره صلاحیت حسن روحانی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در جلسه روز دوشنبه شورای نگهبان را تکذیب کرد.
و در ادامه عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان در حاشیه نشست روسای کاندیداهای انتخابات ریاست‌جمهوری در شورای نگهبان در جمع خبرنگاران درباره انتشار خبری مبنی بر رد صلاحیت حسن روحانی گفت: ما چنین چیزی را نشنیده‌ایم.
وی افزود: متاسفانه گاهی برخی اخبار منتشر می‌شود که ما هم تعجب می‌کنیم.
سخنگوی شورای نگهبان اظهار کرد: چنین مساله‌ای تاکنون وجود نداشته است، اگرچه ما طبق ماده ۵۸ قانون انتخابات می‌توانیم بررسی مجدد صلاحیت را داشته باشیم و البته ممکن است تذکراتی را تا روز رای‌گیری به کاندیداهای محترم داشته باشیم ولی بررسی صلاحیت مجدد اصلا مطرح نبوده و چنین چیزی را تکذیب می‌کنم.
کدخدایی در پاسخ به سوالی مبنی بر این‌که آیا تجمعات خیابانی طرفداران کاندیداها وجاهت قانونی دارد یا خیر؟ گفت: آنچه به عنوان دستورالعمل اجرایی از سوی وزارت کشور ابلاغ شده لازم‌الرعایه است و اگر فراتر از دستورالعمل اقدام شود، قطعا مدنظر قرار می‌گیرد و برخی از تذکرات در همین رابطه به کاندیداها داده شد.

۱۳۹۲/۳/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...