نسخه چاپی

مهاجرت به این شهرها برایتان گران تمام می شود

بر اساس گزارش هزینه زندگی شركت مشاوره ECA International، توكیو كه بزرگ‌ترین كلانشهر ژاپن است به دلیل كاهش قابل توجه ارزش ین در برابر ارزهای بزرگ دیگر، از نظر هزینه زندگی به رتبه ششم تنزل كرد در حالیكه صعود ارزش كرون باعث شد پایتخت نروژ برای نخستین بار به رتبه اول برسد.


به گزارش نما به نقل از آفتاب نیوز: بر اساس گزارش هزینه زندگی شرکت مشاوره ECA International، توکیو که بزرگ‌ترین کلانشهر ژاپن است به دلیل کاهش قابل توجه ارزش ین در برابر ارزهای بزرگ دیگر، از نظر هزینه زندگی به رتبه ششم تنزل کرد در حالیکه صعود ارزش کرون باعث شد پایتخت نروژ برای نخستین بار به رتبه اول برسد.

شهر لوآندای آنگولا در رتبه دوم این فهرست جهانی قرار گرفت و شهر استاونگر نروژ و شهر جوبا، پایتخت سودان جنوبی به ترتیب در رتبه سوم و چهارم قرار گرفتند.

این شرکت هزینه زندگی شهرها را با در نظر گرفتن فاکتورهایی مانند تورم، موجود بودن کالاها و نرخ مبادلات ارزی محاسبه کرده است. اما به دلیل اینکه تسهیلات اجاره، صورتحساب آب و برق، خرید خودرو و هزینه مدارس در بسته‌های مهاجرین جبران می‌شوند، به حساب نیامده اند.

به گزارش پایگاه اینترنتی عربین بیزنس، شهر مسکوی روسیه و شهرهای زوریخ و ژنو سوئیس نیز در رتبه‌های بالای این فهرست قرار گرفتند.

۱۳۹۲/۳/۲۰

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...