نسخه چاپی

حمله شدید به فتح الله زاده

پیشكسوت تیم فوتبال استقلال گفت: فتح اله زاده از مدیرعاملی استقلال استعفا داده اما با 3 خط تلفن مشغول تماس گرفتن با افراد مختلف است كه برگردد.

حسن روشن پیشکسوت استقلال اظهار داشت: فتح اله زاده از مدیرعاملی استقلال استعفا داده اما از پنجره باشگاه دوباره وارد می شود چون عاشق میز است! مطمئن هستم همین الان با 3 خط تلفن مشغول تماس گرفتن با افراد مختلف است تا دوباره برگردد و مدیرعامل باشگاه شود چون او عشق میز است و نمی تواند دور از میز ریاست زندگی کند.

وی افزود: بنده از آقای عباسی به عنوان وزیر ورزش خواهش می کنم استقلال را مجانی و دو دستی به فتح اله زاده بدهد! اما سال آینده از او سوال کند که آیا مثل فصل قبل هزینه کرده است؟ مطمئن باشید در این شرایط 2 میلیارد تومان هم هزینه نمی کند. الان پول مردم و مال بیت المال است که اینجوری ریخت و پاش می کند اما اگر قرار باشد از خودش خرج کند 2 میلیارد تومان هم هزینه نمی کند.


روشن در پایان گفت: واقعاً نمی دانم در باشگاه استقلال چه خبر است! وقتی نجف نژاد مدیرعامل استقلال بود همین آدم ها همه تلاش خودشان را کردند و هر کای کردند که نجف نژاد نباشد اما همین الان همه با هم کار می کنند و جالب است که نجف نژاد از همین آدم ها به شدت حمایت می کند. یا ما نمی فهمیم، یا کار آنها درست است که قطعاً ما نمی فهمیم و کار آنها درست است!

۱۳۹۲/۳/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
0
0
۱۳۹۲/۳/۲۰
در نفهم بودن شما هيچ شكي نيست .اگر شما يك پست در استقلال داشته باشيد همه چيز درست مي شود
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...