نسخه چاپی

رویانیان دلتنگ است!

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: ‌برای گفتن خسته نباشید به بهروان و اعلام آمادگی به نبی در راستای حمایت از تیم ملی به فدراسیون فوتبال رفتم.

محمد رويانيان مديرعامل باشگاه پرسپوليس صبح امروز به صورت سرزده به فدراسيون فوتبال رفت.
وي در اين خصوص به فارس، گفت: راستش را بخواهيد در وهله اول دلم براي بهروان که مديري سالم و پاک در فوتبالمان است تنگ شده بود و براي دلجويي و گفتن خسته‌نباشيد به او تصميم گرفتم که به فدراسيون بروم. بهروان واقعا مديري سالم است.

وي افزود: همچنين ديداري با نبي داشتم و به وي اعلام آمادگي 35 ميليون هوادار پرسپوليس را براي حمايت از تيم ملي اعلام کردم که او نيز از ما خواست با هوادارانمان فردا در ورزشگاه آزادي حضور پيدا کنيم و يار دوازدهم تيم ملي باشيم.

رويانيان همچنين در خصوص بازي تيم کشورمان در مقابل لبنان نيز گفت: دوست دارم که تماشاگران براي حمايت از تيم ملي حتي از کار و زندگي خود بزنند و مثل هميشه پشت تيم ملي باشند.

وي افزود: مطمئن باشيد فردا پرسپوليسي‌ها بيشتر و دو برابر هميشه به ورزشگاه خواهند رفت و ما انشاءالله هم لبنان را شکست مي‌دهيم و هم کره را در خاک خودش از پيش رو برمي‌دايم.

مديرعامل پرسپوليس افزود: اصلا نبايد به مساوي فکر کنيم چون مي‌خواهيم مستقيما به جام جهاني برويم اميدوارم با دانش اينکه احتمال لابي قطر و ازبکستان وجود دارد، مقابل دو حريف آينده به ميدان برويم و با حمايت ميليون‌ها هوادار با صعود مستقيم به جام جهاني تکليف خودمان را روشن کنيم.

وي در خصوص تاخير در برگزاري بازي‌هاي مرحله پلي‌آف ليگ يک گفت:‌ واقعا متاسفم. اين بلاتکليفي اصلا براي فوتبال ما خوب نيست و اميدوارم هرچه زودتر تکليف بازي‌هاي پلي‌آف روشن شود.

رويانيان در پايان در خصوص شرايط پرسپوليس گفت: شرايط ما خوب است و آرام و رو به جلو طبق برنامه‌هايي که داريم، حرکت مي کنيم.

۱۳۹۲/۳/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...