نسخه چاپی

حضور هر ایرانی مشت محكمی بر دهان ابر ‌قدرت‌های جهان

معاون سیاسی، امنیتی استاندار البرز گفت: حضور هر ایرانی در پای صندوق‌های رای مشت محكمی بر دهان ابرقدرت‌های جهان است.

ناصر رجبی در گفت و گو با خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، گفت: حضور چشمگیر مردم در انتخابات تایید کلیت نظام و سرمایه بزرگی برای کشور محسوب می‌شود.

وی افزود: با توجه به این که مقام معظم رهبری امسال را سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نامیدند، وظیفه ما بستر سازی برای خلق این دو حماسه است و ملت ایران نقش مهمی را در خلق حماسه سیاسی که مهم‌ترین مظهر تجلی آن انتخابات است، به عهده دارند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: همه مردم باید فعالانه برای مشارکت در انتخابات تلاش کنند، چرا که دشمن تلاش خود را براین انتخابات متمرکز کرده است.

رجبی در بخش دیگری از سخنان خود به ایجاد بسترهای لازم برای برگزاری انتخابات اشاره کرد و گفت: ایجاد بسترهای انتخاباتی، حفظ آرامش سیاسی و امنیتی وظیفه دست اندرکاران انتخابات 24 خرداد ماه جاری است و باید با صیانت از آراء مردم و رعایت دقیق قوانین انتخاباتی به این مسوولیت خطیر در برابر حضور ولایتمدارانه مردم در انتخابات عمل کنند.

وی ادامه داد: همه دست اندرکاران یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا آموزش‌های لازم و تخصصی را دیده‌اند و بسترهای نرم افزاری و سخت افزاری برای خلق حماسه سیاسی توسط مردم این استان فراهم شده است.

معاون سیاسی، امنیتی استاندار البرز در پایان سخنان خود گفت: به طور حتم مردم با حضور حداکثری خود در انتخابات تمامی نقشه‌ها و برنامه‌های دشمنان انقلاب اسلامی به خصوص غرب را خنثی خواهند کرد و نحوه نگرش این کشور‌ها را برای پذیرفتن ایرانی قدرتمند هموار خواهند کرد.

۱۳۹۲/۳/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...