نسخه چاپی

اجاره خودرو پلیس به مردم عادی/ عكس

خودروهای پیلیس یكی از انواع خودروهای متفاوت هستند كه معمولا سیستم های خاصی بر روی آن ها نصب شده است. این خودروها در تمام دنیا امنیت را برقرار می كنند و سارقین ترس خاصی از آن ها دارند.

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران: "آندراس بریر" یک نمایشگاه دار سوئیسی به تازگی تصمیمی جالب گرفته است و قصد دارد خودروهای پلیس را برای اجاره به خانواده های مختلف بدهد.

خودروهای یلیس یکی از انواع خودروهای متفاوت هستند که معمولا سیستم های خاصی بر روی آن ها نصب شده است. این خودروها در تمام دنیا امنیت را برقرار می کنند و سارقین ترس خاصی از آن ها دارند.
 
"آندراس بریر" یک نمایشگاه دار سوئیسی به تازگی تصمیمی جالب گرفته است و قصد دارد خودروهای پلیس را برای اجاره به خانواده های مختلف بدهد تا آن ها بتوانند کمی سارقین را بترسانند.
 

154848_477.jpg

 
این کار بسیار عجیب است و این نمایشگاه دار می گوید دیگر نیازی به سیستم های امنیتی بسیار بزرگ نیست چرا که با پارک کردن یک خودروی پلیس در خارج از خانه دیگر هیچ سارقی نزدیک خانه شما نخواهد شد.
 
این خودروها شامل هیونداهای i۴۰ است که از جمله خودروهای مخصوص در سوئیس است و برای هر کدام از آن ها اجاره هفته ای ۲۷۰ دلار را می گیرد. البته این موضوع طرفداران بسیاری نیز پیدا کرده است و بسیاری از خودروهای او در هفته اول اجاره داده شده است.

۱۳۹۲/۳/۲۱

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...