نسخه چاپی

دوست خوب منافقین هم انتخابات را تحریم كرد!!

«دوست خوب بهائیان و سازمان منافقین»، به طیف تحریم انتخابات پیوست.



به گزارش نما به نقل از روزنامه کیهان؛ فائزه هاشمی پس از آزادی از زندان از دوستان خوب خود در زندان از جمله بهائیان، لائیک‌ها، چپ‌ها و اعضای سازمان مجاهدین (منافقین) خبر داده و گفته بود برخلاف نظر پدرش حاضر نیست آنها را منافقین بخواند. سازمان منافقین و سلطنت‌طلبان پیش از این بر لزوم تحریم انتخابات ریاست‌جمهوری تاکید ورزیده‌اند.

دختر هاشمی رفسنجانی در مصاحبه با سایت کلمه وابسته به شبکه فتنه مقیم پاریس درباره قصد شرکت در انتخابات گفت کاندیدایی ندارم و شرایط مناسبی نمی‌بینم که بخواهم شرکت کنم.وی رد صلاحیت پدرش در انتخابات ریاست‌جمهوری و نیز رد صلاحیت اصلاح‌طلبان در انتخابات شوراها را علت بی‌انگیزگی خود عنوان کرد و درباره رد صلاحیت آقای هاشمی گفت: این اقدام دور از انتظار بود. از نظر من رد صلاحیت آقای هاشمی یعنی رد جمهوریت و اسلامیت نظام(!).

گفتنی است فائزه هاشمی به واسطه کسانی چون لاهوتی در ارتباط با سازمان تروریستی منافقین قرار داشت. با عنایت به اینکه او هنوز هم قاتل 12 هزار شهروند و مقام ایرانی را «مجاهد» و نه «منافق» می‌داند، اظهارنظر نامبرده درباره اسلامیت و جمهوریت نظام فاقد کمترین اعتباری است چه رسد به اینکه ارکان و مبانی یک نظام را به اشخاص فرو بکاهد.وی به هنگام تصدی مدیریت روزنامه زن نیز، مصاحبه‌ای با بیوه غارتگر محمدرضا پهلوی ترتیب داد.
منبع: کیهان

۱۳۹۲/۳/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...