نسخه چاپی

اصولگرایان با نامزد واحد‌پیروز مرحله اول‌ هستند

رئیس كمیسیون اصل نودم قانون اساسی مجلس با بیان اینكه نامزدهای اصولگرا با اجماع مانع از خرد شدن آرا این طیف شوند، گفت: نامزدهای اصولگرا با اجماع مانع از خرد شدن آرا این طیف شوند.

احمد پورمختار در گفت وگو با خانه ملت، درباره فضای انتخابات در روزهای پایانی موعد تبلیغات، گفت: برگزاری مناظرات در شفاف سازی صحنه انتخابات و شناخت مواضع نامزدها به مردم کمک شایانی داشت.

نماینده مردم بهار وکبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مناظرات تلویزیونی آرا نامزدها را به صورت محسوس جابه جا نکرد، تصریح کرد: محمد باقر قالیباف تاکنون در نظرسنجی ها رتبه اول را دراختیار دارد و پس از مناظرات کاهش رای برای او دیده نشد.

وی با تاکید براینکه ائتلاف اصلاح طلبان بر آرا اصولگرایان تاثیرگذار خواهد بود، گفت:ائتلاف ۱+۲اساسا برای جلوگیری از شکسته شدن آرای اصولگرایان تشکیل شد و قرار بر این بود که طبق نظرسنجی ها خروجی واحد داشته باشد که حداد عادل نیز به آن پایبند بود و انصراف داد.

پورمختارادامه داد: اصولگرایان باید با رایزنی و ایجاد سازوکاری مناسب به دنبال خروجی واحدی باشند تا از شکسته شدن آرای خود جلوگیری کنند.

نماینده اصولگرای مجلس نهم، تصریح کرد: ائتلاف اصلاح طلبان یک نفر از این طیف را در مقابل ۴نامزد اصولگرا قرار خواهد داد که آرا آنها خرد می کند.

وی توضیح داد: اگر اصولگرایان با ائتلاف به خروجی واحدی دست پیدا کنند قطعا انتخابات یک مرحله ای خواهد اما باید منتظر بود و دید در چند روز آینده چه اتفاقی می افتد.

رئیس کمیسیون اصل نودم قانون اساسی مجلس، گفت: اتفاقا مردم منتظر شفاف سازی از سوی اعضای ائتلاف هستند که چرا با داشتن آرای پائین تر از قالیباف هم چنان در صحنه انتخابات حضور دارند./

۱۳۹۲/۳/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...