نسخه چاپی

در مناظره چهارم پرونده رو می‌كنم!

نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: مسلما به مناظره ها نمره منفی می‌دهم زیرا تمام كاندیداها در مسیر تناقضات حركت كردند و این مسئله باعث می شود ...

به گزارش نما به نقل از دانشجو، غرضی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه مناظره سوم کاندیداها را چگونه دیدید و اگر بخواهید به آنها نمره ای بدهید چه نمره ای خواهید داد اظهار داشت: مسلما نمره من منفی است زیرا تمام کاندیداها در مسیر تناقضات حرکت کردند.

وی افزود: کاندیداها باید بدانند که این مسئله باعث می شود که آنها به تاریخ بپیوندند و ما نباید فقط به اتفاقاتی که در گذشته افتاده اتکا کنیم و این نگاه غلط را باید تغییر داد زیرا کشور ما برای پیشرفت نیازمند نگاه به آینده و رو به جلو است و تکرار گذشته برای مردم دستاوردی نداشته و همچون درس تاریخی است که در کلاس های مدارس مطرح و تدریس می شود.

وی علت وجود این گونه بحث ها در مناظرات را ناشی از کار غیر کارشناسانه دانست و ادامه داد: باید برای طرح مسائل ابتدا تحقیق اجتماعی و مدنی انجام داد و من همواره در این چند روزه به صدا و سیما مکرراً گفته ام که باید به ازای کارهایی که در این چند روزه و مناظرات تلویزیونی انجام می دهید تحقیق کنید و ببینید که بازخورد آن در سطح جامعه چیست و هنر جامعه داری در آن است که شما بفهمید بدنه اجتماعی چه مطالباتی دارد.

وی در پاسخ به سوال دیگرمبنی بر اینکه آیا شعار تبلیغاتی انتصاب استانداران به دست مردم از سوی شما نوعی تقابل با بروکراسی اداری در جامعه نیست پاسخ گفت: در شرایط فعلی در کشور اگر فردی شکایتی از یکی از وزرا داشته باشد آن شکایت به خود وزیر ارجاع می شود و هر استانی مستقلا جوابگوی مردم استان است.

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری یازدهم خاطرنشان کرد: وقتی این شکایت به وزیر ارجاع شد وزیر برای حل آن موضوع را به استاندار مربوطه ارجاع می دهد در آن صورت است که استاندار دستور شخص وزیر را اجرا می کند اما با طرح ما استاندار خود از مشکلات مردم آگاه است و این موضوع از جمله موارد توسعه اجتماعی جامعه است و توسعه اجتماعی جوامع به معنای جمهوریت و مردم سالاری می باشد.

غرضی احتمال برگزاری دور چهارم مناظره‌ها را بعید ندانست و اعلام کرد: پیگیری این موضوع در دست من نیست اما من بسیار علاقمندم که این اتفاق رخ دهد زیرا در آن صورت حرف‌های بسیاری خواهم داشت که بسیار به نفع انقلاب و اسلام است و در آن مناظره بسیاری از پرونده‌ها را رو خواهم کرد.

۱۳۹۲/۳/۲۱

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...