نسخه چاپی

نماد فراماسونری ابزار تبلیغاتی روحانی+ تصاویر

كلید نماد حیات و جاودانگی می باشد كه هم اكنون در فرقه ای به نام «فمنیسم» از جمله فرقه های فراماسونری استفاده می شود. آنان زن را نماد حیات و جاودانگی می دانند به همین دلیل از این نماد استفاده می كنند. در شیطان پرستی Ankh نماد و سمبل شهوت و سكس می باشد. اینكه حسن روحانی دانسته یا ندانسته بجای روی آوری به نمادهای ملی و اسلامی به نماد فراماسونرها و شیطان پرستان روی آورده است، خود جای تامل و دقت بیشتری دارد و شاید این امر بی ارتباط با ...

به گزارش نما به نقل از شریان نیوز، تنور تبلیغات انتخاباتی گرم است و در این میان برخی کاندیداها ریاست جمهوری برای معرفی خود، دست به کارهای عجیبی می زنند.

محسن رضایی که در مناظره انتخاباتی با از جیب بیرون آوردن هزار تومانی و اجرای یک نمایش کوتاه سعی کرد تا خود را فردی متفاوت از دیگران نشان دهد، در نهایت آن هزار تومانی نه تنها ریالی برای وی در جلب نظر بینندگان و سایر کاندیداها کاساز نبود بلکه واکنش های منفی زیادی را بدنبال داشته که از همان برنامه آغاز گردید و سطح افکار عمومی کشیده شد.

در شرایط فعلی، رضایی تمام شور برخی مراسمات انتخاباتی خود را مدیون عملیات روانی تیم تبلیغاتی و رسانه ای خود  می باشد که توانستند با بهانه قرار دادن مطلب یکی از سایت های خبری، احساسات عشایر را تحریک کنند و آنها را به مراسمات انتخاباتی شان بکشانند اما به نظر می آید که شیرینی این حربه انتخاباتی رضایی نیز همچون نمایش هزار تومانی، تنها مدت زمان کوتاهی دوام داشته باشد و عموم عشایر بصیر و غیور کشورمان متوجه بسیاری از واقعیت های موجود بشوند.

00201714.JPG


البته قبل از رضایی این حسن روحانی بود که با نمایش کلید سعی در متفاوت جلوه دادن خود کرد. وی در انتهای نخستین برنامه انتخاباتی اش در تلویزیون که از شبکه دوم سیما بخش می شد، در حالی که یک کلید را در دست خود بالا گرفته بود و رو به دوربین نشان می داد گفت: «من می خواهم بگویم همه چیز با تدبیر و امید و با کلید تدبیر حل خواهد شد. شما بدانید (با این کلید) مساله هسته ای و تحریم ها هم حل خواهد شدو رونق اقصادی هم ایجاد خواهد شد.»

گفته می‌شود این حرکت روحانی بیانگر انتخاب کلید به عنوان نماد انتخاباتی وی می باشد و با بهره بردن از این نماد او قصد دارد دولت احتمالی خود را به عنوان کلید حل مشکلات پیش روی کشور نشان دهد.

پیش از این و پس از  ثبت نام اکبر هاشمی رفسنجانی گروهی از حامیان او در شبکه های مجازی با انتخاب کلید به عنوان نماد انتخاباتی هاشمی، سعی داشتند او را به عنوان کلید حل مشکلات کشور مطرح کنند.

13920318205401885_PhotoL.jpg


کلید نماد چه کسانی است؟

در بسیاری از فیلم های هالیوودی و فرقه های انحرافی از نماد کلید آنخ (Ankh) استفاده می شود.فراماسون ها برای اینکه تفکر دینداران جهان را به ابتذال بکشانند شیطان پرستی را ابداع کرده و به شدت به تبلیغ و گسترش آن می پردازند.

اهرام ثلاثه مصر از جمله افتخارات فراماسون هاست. به همین دلیل است که نمادهای مصر باستان در این فرقه به وفور یافت می شود.


نمادی که در شکل بالا ملاحظه می کنید کلید (آنخ) می باشد که در زمان مصر باستان در دست کاهنان معابد بوده است. کلید نماد حیات و جاودانگی می باشد که هم اکنون در فرقه ای به نام «فمنیسم» از جمله فرقه های فراماسونری استفاده می شود. آنان زن را نماد حیات و جاودانگی می دانند به همین دلیل از این نماد استفاده می کنند. در شیطان پرستی Ankh نماد و سمبل شهوت و سکس می باشد.

اینکه حسن روحانی دانسته یا ندانسته بجای روی آوری به نمادهای ملی و اسلامی به نماد فراماسونرها و شیطان پرستان روی آورده است، خود جای تامل و دقت بیشتری دارد و شاید این امر بی ارتباط با برخی گزارشات مبنی بر نزدیکی بعضی از جریانات فتنه گر و منحرف داخلی کشور با جریانات شوم خارجی نباشد.

 

13920318211756635653044.jpg

 

طبق بررسی های انجام شده نمادهای گروه شیطان پرستی و همچنین تفکرات آنان از فرقه ای گسترده تر و طیفی خاص سرچشمه می گیرد به نام فراماسون (free masion). حال برای اینکه راجع به فراماسونها بررسی هایی را انجام دهیم باید به دل تاریخ برگردیم .

از زمان حضرت نوح (ع) هر پیامبری که به رسالت مبعوث شد مردم قوم خود را از فتنه دجّال ترساند.

دجّال یکی از علائم حتمیۀ آخرالزمان و قبل از ظهور حضرت صاحب الزمان(عج) است ، که در روایات و تفاسیر توضیحاتی پیرامون آن داده شده است.

دجّال طبق روایات مردی است که یک چشم دارد - وسط پیشانی – که مثل نور میدرخشد ، همه را به خود دعوت می کند، میگوید منم خدای شما ، از آسمان باران نازل می کند ، از زمین گیاه می رویاند ، الاغی دارد که هر گام آن کیلومترهاست ، دریاها را می پیماید ، از آسمان عبور می کند ، از هر موی این الاغ نواهایی بیرون می آید و توصیفاتی از این قبیل . گفته شده که دجّال از زمان حضرت نوح بوده است بر خلاف سایر علائم آخرالزمان مثل خروج سفیانی ، سید یمانی ، سید خراسانی ، سید حسنی و ... که آخرالزمان به وجود می آیند.

روایتی از پیامبر اکرم (ص) نقل شده که روزی حضرت با اصحاب از مکانی عبور میکردند مردی را به اصحاب نشان دادند به نام صاعد بن صید و فرمودند که این دجّال است اما آن دجّالی که آخرالزمان می آید این مرد نیست.

با این توصیفات مسلماً دجّال نمی تواند یک فرد باشد احتمالاً یک جریان باشد ، یک تفکر، که آن همین تفکر فرامسونری است.

 

فراماسون(free masion) به چه معناست؟
 
ماسون (masion) در لغت به معنای بنّا است و فری(free) به معنای آزاد و فراماسون یعنی بنّای آزاد.

فراماسون به کسانی گفته می شد که معماری خلقت و معماری تفکر را (از دیدگاه خود) می دانستند. البته لازم به ذکر است که بنّاهای توانمندی بودند.

به عنوان نمونه اهرام ثلاثۀ مصر (که از عجائب هفتگانه به شمار می رود) ساختۀ دست فراماسون هاست.

فراماسون ها فعالیت های خود را در سطح اروپا ادامه دادند تا زمانی که «کریستف کلمپ» امریکا را کشف کرد . در این زمان فراماسون ها به این قاره کوچ کردند و سنگ بنای امریکا را آن گونه که خود می خواستند ساختند . لذا نیویورک ساختار هندسی ماسونی دارد و بسیاری از نمادهای فراماسون ها در این شهر که پایتخت اقتصادی ایالات متحده امریکا است وجود دارد.

 فراماسون ها برای اینکه تفکر دینداران جهان را به ابتذال بکشانند شیطان پرستی را ابداع کرده و به شدت به تبلیغ و گسترش آن می پردازند. کلید یکی از نمادهای اصلی فرقه ای به نام «فمنیسم» از جمله فرقه های فراماسونری می باشد.

اگرچه حس روحانی و نزدیکانش در اقدامی پیش دستانه برای مصون ماندن از انتقادات احتمالی گفته اند؛ " کلید در واقع بیانگر این است که مشکلات کشور اگر به یک قفل شبیه باشد، این امید وجود دارد که با تدبیر، کلید گشایش قفل در انتخابات را پیدا کنیم و این کلید را به دست فرد اصلح بدهیم تا مشکلات کشور را از بین ببرد. " اما باتوجه به نفوذ گسترده سالهای اخیر فراماسونرها در بسیاری از کشورهای دنیا، نمی توان از این موضوع براحتی گذشت و نسبت به ارتباط برخی جریانات منحرف داخلی و نمادهای انتخابی آنان با جریانات بین المللی بی توجه بود.

۱۳۹۲/۳/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
حسين
2
0
۱۳۹۳/۵/۴
سلام مطالب شما خوب بود.ممنون. اگه ميشه راجب رابطه کاهش بودجه وزارت دفاع به يک دهم در اين شرايط حساس منطقه حمله داعش به عراق و حمله اسرائيل به غزه مطلب بنويسيد که به جاي کمک به مردم منطقه بايدبشينيم نگاه کنيم .اقاي روحاني چه تدبيري انديشيده که حتي باطولاني کردن مزاکرت هسته اي خط توليدموشک هامون تعطيل شده. يه چيزه ديگه از زمان روي کار اومدن اقاي روحاني فعاليت هاي فمنيسم ها در ايران بيشترشده.در اينترنت نمونه زياد داره
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...