نسخه چاپی

بازیكنان استقلال اعتصاب كرده اند؟!

طبق برنامه قرار بود تمرینات استقلال از روز یكشنبه آغاز شود. با اینحال تا به حال هیچ كدام از بازیكنان این تیم حاضر نشده اند در تمرینات شركت كنند.

به گزارش نما به نقل از روزنامه تماشا طبق برنامه قرار بود تمرینات استقلال از روز یکشنبه آغاز شود. با اینحال تا به حال هیچ کدام از بازیکنان این تیم حاضر نشده اند در تمرینات شرکت کنند. در روز اول تمرینات فقط ۳ بازیکن امید به کمپ حجازی آمدند.

در روز دوم هیچ کدام از بازیکنان سر تمرین نیامدند تا اوضاع این تیم بحرانی تر از گذشته به نظر برسد. در روزهایی که تمرین تیم های مدعی لیگ شروع شده است، استقلال هنوز درگیر مسائل مدیریتی است.

علی فتح الله زاده استعفا داده و ظاهرا بازیکنان ترجیح می دهند تا مشخص شدن تکلیف مدیرعامل باشگاه، در تمرینات شرکت نکنند. با اوضاع به وجودآمده باید منتظر روزهای سختی برلای قهرمان فصل گذشته لیگ برتر بود.

بازیکنان اعتصاب کرده اند؟

اینکه بازیکنانی که قرارداد آنها با استقلال تمام شده در تمرینات حاضر نشده اند شاید منطقی باشد اما طبق قانون بازیکنانی که با این باشگاه قرارداد دارند باید در تمرینات شرکت می کردند. گفته می شود آنها به۸ دلیل نامعلوم بودن شرایط باشگاه اعتصاب کرده اندو حاضر نیستنددر تمرینات شرکت کنند.

در روزهایی که علی فتح الله زاده از سمت خود استعفا داده و تکلیف مدیریت باشگاه مشخص نیست، شنیده می شود حتی بازیکنانی که با باشگاه قرارداد دارند هم حاضر نیستند در تمرینات شرکت کنند تا تکلیف باشگاه مشخص شود.

این موضوعی است که منصور پورحیدر هم در گفت و گو با تماشا به صورت تلویحی آن را تایید می کند: «اعتصاب که معنی ندارد اما به هر حال بازیکنان منتظر هستند تکلیف مدیریت باشگاه مشخص شود. استقلال از نظر مالی فصل گذشته وضعیت خوبی نداشت و طبیعی است که بازیکنان از این مسئله ناراحت باشند.»

برخی شنیده ها حاکی از آن است که فردی که همه بازیکنان او را می شناسند، تلفنه زده و به برخی از آنها گفته که فعلا در دسترس نباشند. این شایعه را البته هیچ یک از مقامات رسمی استقلال تایید نکرده اما اگر درست باشد به معنی اعلام کودتا در باشگاه است.


قلعه نویی به کسی نگفته چه زمانی برمی گردد

امیر قلعه نویی بعد از بازگشت از سفر شخصی اش به اوکراین، اعلام کرد که در استقلال می ماند. او به باشگاه لیست بازیکنان مورد نیازش را داد و برای سفر تفریحی همراه پسرش به آمریکا رفت اما کسی در باشگاه خبر ندارد که او دقیقا چه زمانی به ایران برمی گردد. او پیش از سفر به آمریکا برنامه تمریناتش را به کادر فنی تیم داده است. برنامه ای که هنوز حتی یک روز آنها هم اجرا نشده است.

با مشکلاتی که برای استقلال به وجود آمده حالا خیلی ها می خواهند بدانند که او چه زمانی به ایران برمی گردد. در روزهایی که خیلی ها حرف از استعفای قلعه نویی می زنند، منصور پورحیدری ادعا می کند که او تا اوایل هفته آینده به ایران برمی گردد: «امیدوارم قلعه نویی تا آخر این هفته یا اوایل هفته آینده به ایران برگردد. البته او به کادر فنی برنامه داده است و مشکلی وجود ندارد.»


تمرینات از چه زمانی استارت می خورد؟

با اتفاقات به وجود آمده به نظر نمی رسد در این چند روزه خبری از برگزاری تمرین باشد. پورحیدری ادعا می کند که بعد از جلسه هیئت مدیره همه چیز مشخص می شود: «قرار است روز چهارشنبه جلسه هیئت مدیره برگزار شود. من فکر می کنم بعد از آن تکلیف تمرین ها مشخص شود. بالاخره همه می خواهند فتح الله زاده بماند یا حداقل تکلیف مدیرعامل جدید این باشگاه مشخص شود.»


شرایطی بحرانی در استقلال

استقلال درحالی هنوز یک جلسه تمرین هم برگزار نکرده است که تقریبا تمام تیم ها تمرین های خود را شروع کرده اند. پرسپولیس حدود دو هفته است که تمرینات خود را شروع کرده است و سپاهان و تراکتورسازی هم چند روزی از شروع تمریناتشان می گذرد.

با اینحال مدیر فنی استقلال ادعا می کند که استقلال از بقیه تیم ها عقب نیست: «طبیعی است که بقیه تیم ها تمریناتشان را شروع کرده باشند. ما به خاطر بازی در لیگ قهرمانان آسیا دو هفته دیرتر از بقیه تیم ها تمرینات را تعطیل کردیم و فکر نمی کنم مشکل خاصی وجود داشته باشد.»

۱۳۹۲/۳/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...