نسخه چاپی

غرويان:

ولایتی همواره ارتباط خود با ولایت را محفوظ نگه داشته است

حجت‌الاسلام والمسلمین محسن غرویان شب گذشته در مسجد امام حسن عسگری (ع)، در حمایت از ولایتی گفت: یكی از افتخارات بزرگ دكتر ولایتی، مشاورت عالی مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای است. ایشان ارتباط خود با ولایت را همچنان محفوظ نگه داشته‌اند و همین قروه‌الوثقی الهی است كه می‌تواند ملت و ایشان را در آینده از خطرات مصون و محفوظ بدارد.

وی با تشکر از اکثریت اعضای جامعه مدرسین که ولایتی را به عنوان کاندیدای اصلح انتخاب کرده‌اند، افزود: از همه آقایان و بانوان محترم، علما، فضلا و اساتید، طلاب و روحانیت معظم که حمایت خودشان را از این انتخاب جامعه محترم مدرسین اعلام کرده‌اند تقدیر و تشکر می‌کنم. یکی از ویژگی‌های دکتر ولایتی، علاوه بر تجربیات زیاد سیاسی در صحنه‌های بین‌المللی و سیاست داخلی، دانش بسیار بالای ایشان در تاریخ تمدن اسلامی است.

غرویان ابراز عقیده کرد: علم، معرفت و آگاهی بالای ایشان از سیر تحولات تاریخ تشیع و اسلام و برخورداری ایشان از متانت و اعتدال باعث شده است که جایگاه ویژه ای در بین علما و مراجع داشته باشند و این یکی از ویژگی هایی است که رئیس جمهور ما باید داشته باشد این است که بتواند ارتباط دولت را با حوزه، روحانیت و به ویژه با مرجعیت برقرار کند.

وی در پایان با بیان اینکه "ما حوزویان امیدوار شده‌ایم با موفقیت ایشان در مقام ریاست جمهوری، پیوند و رابطه عمیق بین دولت و مرجعیت و حوزه برقرار شود"، گفت: مرجعیت در مسائل سیاسی کلان جامعه یکی از عناصر بسیار مهم و حساس در نظام جمهوری اسلامی است. حضور مرجعیت و هماهنگی مراجع معظم در کنار رهبر معظم انقلاب می تواند منشأ خیرات و برکات بسیاری برای امت اسلامی ما باشد.

۱۳۹۲/۳/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...