نسخه چاپی

رویانیان: آقای انصاری فرد، پیامك من را جواب بده!

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت:ما همیشه منتظر انصاری‌فرد می‌مانیم تا او را پیدا كنیم. یك پیامك به او دادم اما جوابم را نداد و از او می‌خواهم حداقل جواب پیامك من را بدهد.

محمد رویانیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص انتخاب سرپرست پرسپولیس اظهار داشت: در جلساتی که با پنجعلی داشتم در خصوص مسائل مختلف با او حرف و گفت‌وگو کردیم و مقرر شد با نظر دایی تصمیم گیری نهایی انجام دهیم. من منتظرم که دایی بیاید و در یک جلسه سه‌ نفری تکلیف سرپرست و برخی مسائل را روشن کنیم. هنوز تصمیم جدید نگرفته‌ایم اما خداوکیلی پشتیبانی تیم برای جذب بازیکن خیلی زحمت کشیده‌اند.

رویانیان در پاسخ به این سوال که تا کی منتظر انصاری‌فرد می‌مانید، گفت: ما همیشه منتظر انصاری‌فرد می‌مانیم تا او را پیدا کنیم. یک پیامک به او دادم اما جوابم را نداد و از او می‌خواهم حداقل جواب پیامک من را بدهد. شاید او متوجه نشده البته انصاری‌فرد سه یا چهار روز خارج از کشور بود و در ایران نبود. فعلا متاسفانه نتوانستم او را پیدا کنم اما آنقدر دنبالش می‌گردیم تا با او تکلیف‌مان را روشن کنیم.

وی افزود: البته کریم پسری خوب، دوست‌داشتنی و با اخلاق است اما باید حرف‌های من و دایی را گوش بدهد و نباید تصمیمی بگیرد که برای آینده‌اش بد باشد.

مدیرعامل پرسپولیس درباره محمد قاضی نیز، یادآور شد: قاضی یکی از بااخلاق‌ و باارزش‌ترین فوتبالیست های ایران است و هر جا برود شک ندارم موفق می‌شود. من می دانم که چند تیم بسیار خوب به دنبال قاضی هستند و شاید با او توافقاتی نیز انجام داده باشند. مطمئن باشید او دوباره به تیم ملی برمی‌گردد چون یکی از بهترین مهاجمان فوتبال ایران است.

رویانیان درباره مذاکراتش با آندرانیک تیموریان یادآور شد: ایشان هنوز با قطری‌ها قرارداد دارد مگر از آنها جدا شده که با او حرف بزنیم؟ اگر هم امروز جدایی‌اش منتشر شده من تا این لحظه با او صحبتی نکردم. دیگر آینده دست خداست.

مدیرعامل پرسپولیس درباره جلال حسینی نیز، گفت: کار ما تقریبا با جلال تمام شده و فقط مانده که قرارداد را امضا کنیم. انشاءالله پس از موفقیت تیم ملی و صعود به جام جهانی همه این بچه‌ها دور هم جمع می‌شوند و سعی می‌کنند تا پرسپولیس امسال به بدشانسی خود در فصل گذشته پایان دهد.

۱۳۹۲/۳/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...