نسخه چاپی

چه نامزدهایی میثاق‎نامه اخلاق انتخاباتی را امضاء كرده‌اند؟

مسوول روابط عمومی موسسه جوانان رضوی گفت: بعد از عارف، حدادعادل، غرضی، رضایی و ولایتی در مراسمی سعید جلیلی میثاق نامه‌ی اخلاقی رضوی را امضاء كرد.

به گزارش نما به نقل از ایسنا رویانی، با اعلام این خبر که شب گذشته در مراسمی سعید جلیلی میثاق‎نامه‌ی اخلاقی رضوی را امضاء کرد، در خصوص برنامه‌های رقعه‌ای از آفتاب گفت: این برنامه برگرفته شده از نامه امام رضا(ع) به حضرت عبدالعظیم رضوی است که به همت جوانان شبکه رضوی برگزار می‌شود.

مسوول روابط عمومی موسسه جوانان رضوی در خصوص هدف از اجرای چنین اقدامی را اینگونه توضیح داد که با توجه به اتفاقات سال ۸۸ و همچنین نیاز جامعه به رعایت اخلاق و توصیه‌های مقام معظم رهبری، بر همین اساس تشکل های جوانان رضوی نسبت به تهیه منشور «رقعه ای از آفتاب» به عنوان میثاق نامه اخلاق انتخاباتی برگرفته از رهنمودها و توصیه های نامه تاریخی امام رضا(ع) به حضرت عبدالعظیم(ع) که خود منشوری رفیع و کاربردی در دنیای سیاسی امروز کشور می باشد، اقدام کرده است.

وی افزود: این نامه تاریخی که حاوی مفاهیم و فرامینی در راستای دوری جستن از اختلافات و برخوردهای سلیقه ای، شر و بدخواهی در راستای رقابت و انتخابات، دارای کاربردهای مفید و موثر در فضای انتخاباتی کشور می باشد.

مسوول روابط عمومی موسسه جوانان رضوی اظهار کرد: یک نسخه از این عهدنامه به نامزدها اهدا می‌شود و نسخه دیگر آن در موزه آستان قدس نگهداری می‌شود.

هنوز روحانی و قالیباف این رقعه را امضاء نکرده‎اند

وی با بیان اینکه هنوز روحانی و قالیباف این رقعه را امضاء نکرده‌ادند، خاطرنشان کرد: این دو کاندیدای محترم طی امشب تا فردا این رقعه را امضاء خواهند کرد.

رویانی در پایان با بیان اینکه متاسفانه بعضی از خبرگزاری‌ها این اقدامات را در جهت حمایت از نامزدی خاص منتشر کرده‌اند، خاطرنشان کرد: لازم به ذکر است که اعلام کنم این برنامه تنها با حضور نمایندگان برخی از تشکل‌ها برگزار می‌شود و ما از هیچ کاندیدایی حمایت نمی‌کنیم.

۱۳۹۲/۳/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...