نسخه چاپی

موج سواری برخی نامزدها برای كسب آراء

عکس خبري -موج سواري برخي نامزدها براي کسب آراء

رئیس ستاد خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت با اشاره به آنچه موج سواری برخی نامزدهای شوراها برای كسب آراء خواند، گفت: زاویه پیدا كردن از قوانین و بداخلاقی انتخاباتی ناشی از نداشتن توان حضور در صحنه انتخابات است و ادامه این روند می تواند به انتخابات سالم ضربه بزند.

به گزارش نما به نقل از افکارنیوز، پرویز سروری رئیس ستاد خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت با اشاره به آنچه موج سواری برخی گروه ها و نامزدهای شورای شهر برای کسب آراء خواند، گفت: متاسفانه از برخی گروه ها و افراد خبر می رسد که عده ای با دریافت پول از نامزدها اسامی آنان را در لیست خود قرار می دهند.
سروری همچنین گفت: در چند روز گذشته نیز برخی گروه ها با هدف و نگاه تخریب کاری و با فرصت طلبی بدون اطلاع برخی نامزدها اقدام به درج نام این افراد در لیست های خود کرده اند تا فضای موجود را برهم بزنند.

رئیس ستاد خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت اصل برگزاری انتخابات را صداقت و رعایت احترام متقابل اعلام کرد و افزود: زاویه پیدا کردن از قوانین و بداخلاقی انتخاباتی ناشی از نداشتن توان حضور در صحنه انتخابات است و ادامه این روند می تواند به انتخابات سالم ضربه بزند.

سرلیست فهرست خدمتگزاران همراهی گروه ها و افراد را با توجه به سلایق مختلف در انتخابات پیش رو احترام گذاشتن به آراء شهروندان دانست و افزود: ما نامزدهای فعال در حوزه های انتخاباتی به صورت اخلاقی و قانونی نسبت به حفظ رمت سایر نامزدها دارای مسئولیت هستیم و باید اخلاق انتخاباتی را به درستی رعایت کنیم تا خدشه ای بر روند انتخابات وارد نشود.

سروری امانت داری و رعایت احترام را از سوی افراد و گروه های هوادار نامزدها، گام برداشتن برای تحقق حماسه سیاسی در انتخابات پیش رو خواند.

۱۳۹۲/۳/۲۱

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...