نسخه چاپی

ذوالنور:

ولایتی، قالیباف و جلیلی ائتلاف كنند

مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: سه نفر از اصولگرایان شامل "ولایتی"، "قالیباف" و "جلیلی" باید به این نتیجه برسند كه با هم ائتلاف كنند.

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران، "مجتبی ذو‌النور" مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه با اشاره به کنار رفتن برخی از کاندیداها از عرصه انتخابات گفت: درست‌ترین کار این است که اصولگرایان ائتلاف کنند و به یک نفر واحد برسند.

وی ادامه داد: سه نفر از اصولگرایان شامل "ولایتی"، "قالیباف" و "جلیلی" باید به این نتیجه برسند که با هم ائتلاف کنند.

ذو‌النور افزود: عقل سیاسی و مسائل و منافع جریان اصولگرایی و خط امام و انقلاب اقتضا می‌کند تا این سه نفر به یک نفر برسند و امیدواریم این اتفاق نظر هرچه زودتر حاصل شود.

مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه اظهار داشت: یکی از علت‌های عدم انصراف اصولگرایان در این عرصه عدم نگرانی آنها است چرا که آنها فکر می‌کنند با توجه به فضای امروز آقایان اصلاح‌طلب اگر هم اجماع داشته باشند رأیشان به حدی نیست که برنده انتخابات باشند.

وی افزود: اصولگرایان فکر می کنند میزان رأی اصلاح‌طلبان در حدی نیست که حتی با پراکندگی آراء اصولگرایان رقابت کند.

ذو‌النور اظهار داشت: عقل سیاسی حکم می‌کند که باید جلوی خطر را زودتر گرفته و آن را به حداقل رساند لذا از کاندیداهای اصولگرای حاضر در صحنه اگر به فکر مصالح و منافع نظام و حساسیت شرایط جامعه هستند با هم اجماع کنند.

مشاور نماینده ولی فقیه خاطر نشان کرد: کاندیداهای اصولگرایان باید با توجه به قرب الهی و بخاطر معامله با خدا و به نفع یکدیگر کنار بروند تا کاندیدای منتخب با آرای بالایی رئیس‌جمهور شود و این جزو نقاط قوت وی خواهد بود.

۱۳۹۲/۳/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...