نسخه چاپی

توافق آرش افشين با استقلال+تكذيبيه

آرش افشین با استقلال بست و نبست!!

عکس خبري -آرش افشين با استقلال بست و نبست!!

مهاجم تیم فوتبال فولاد خوزستان پس از نشست روز سه‌شنبه خود با مسئولان باشگاه استقلال برای پیوستن به این تیم با استقلالی‌ها به توافق رسید.

به گزارش نما آرش افشین پیش ازظهر امروز سه‌شنبه با نمایندگان باشگاه استقلال تشکیل جلسه داد و سرانجام با این تیم به توافق رسید. این مهاجم جوان در هفته‌های اخیر نیز چندین بار با مسئولان باشگاه استقلال به طور مستقیم وارد گفتگو شده بود که امروز توافق‌های نهایی بین طرفین صورت گرفت.

قرار بر این شده چک قسط اول این بازیکن را علی انصاری پرداخت کند که همین موضوع باعث شد تا افشین موافقت نهایی خود را برای استقلالی شدن اعلام کند. علی امیری، معاون ورزشی باشگاه استقلال در این باره به مهر گفت: من حرفی ندارم که عنوان کنم و قرار بر این شده که مصاحبه نکنیم.

افشین: هرگز نگفتم برهانی برود تا به استقلال بیایم/نه قرارداد امضا کردم و نه توافق کردم

این در حالی است که آرش افشین در گفت و گو با فارس در خصوص این موضوع که گفته می شود وی امروز با باشگاه استقلال صحبت کرده و به توافق نهایی رسیده است اظهار داشت: به خدا نمی‌دانم‌ این خبرها از کجا می آید. خودم هم بعضی مواقع تعجب می کنم. در حال حاضر که با شما صحبت می کنم در رامهرمز هستم و در کنار خانواده ام استراحت می کنم.

مهاجم فصل گذشته فولاد، تاکید کرد: یک روز نوشته بودند که من گفته ام آرش برهانی باید از استقلال برود و روز دیگر هم گفته اند قرار است مبلغ قرارداد من را آقای ایکس بدهد. اما از طرف من بنویسید خبر توافقم با استقلال صحت ندارد و من همانطور که چند روز پیش گفتم تا اواخر این هفته و یا هفته آینده تیم جدیدم را مشخص می کنم.

به گزارش مشرق، آرش افشین با پیشنهاد تیم فولادخوزستان برای تمدید قرارداد روبه رو شد و از تیم های استقلال و سپاهان و چند تیم دیگر لیگ برتری هم پیشنهاد دارد.

۱۳۹۲/۳/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...