نسخه چاپی

قاليباف:

حضرت آقا عبا و انگشتر خود را به شهید كاظمی هدیه كردند

كاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: اینقدر شهید كاظمی برای حضرت آقا عزیز بود كه ایشان لطف كردند عبایی را كه سالیان سال با آن نماز شب می‌خواندند و انگشتری كه سال‌ها در دست داشتند به این شهید بزرگوار هدیه كردند.

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران، "محمد باقر قاليباف" در حاشيه سفر به اصفهان در جمع هواداران خود به ذكر خاطره‌اي از مقام معظم رهبري در رابطه با شهيد "احمد كاظمي" پرداخت.

اين كانديداي يازدهمين دوره رياست جمهوري اظهار داشت: براي من و همه دوستان همرزمم شهادت احمد كاظمي غير قابل باور و بسيار دشوار بود به خصوص لحظه‌اي كه پيكر مطهر اين شهيد را در خاك گذاشتم و براي هميشه با وي وداع كردم.

وي ادامه داد: روزي كه شهيد كاظمي به شهادت رسيد، خدمت حضرت آقا رسيديم و بحث آمدن ايشان به تشييع جنازه اين شهيد بزرگوار مطرح شد.

قاليباف افزود:‌ اينقدر شهيد كاظمي براي حضرت آقا عزيز بود كه ايشان لطف كردند عبايي را كه ساليان سال با آن نماز شب مي‌خواندند و انگشتري كه سال‌ها در دست داشتند به اين شهيد بزرگوار هديه كردند.

اين كانديداي يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري خاطرنشان كرد: در روز دفن شهيد كاظمي عباي حضرت آقا را دور كفن اين شهيد بزرگوار پيچيديم و او را دفن كرديم.

۱۳۹۲/۳/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...