نسخه چاپی

رييس سازمان زندان‌ها واقدامات تاميني و تربيتي كشور تاكيد كرد؛

ایجاد تسهیلات لازم برای شركت زندانیان در انتخابات+اختصاصی

رییس سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی كشور خواستار ایجاد تسهیلات لازم برای شركت زندانیان در انتخابات شد.


غلامحسین اسماعیلی در نشست مدیران ستادی و استانی سازمان زندان‌ها که در آستانه برگزاری انتخابات و همچنین هفته قوه قضاییه از طریق ویدئو کنفرانس برگزار شد،با اشاره به اهمیت انتخابات و لزوم تحقق حماسه سیاسی با حضور پر شور و آگاهانه مردم در این عرصه سیاسی تاکید کرد: باید تدابیر لازم برای شرکت زندانیان در انتخابات اتخاذ و با اطلاع رسانی و پیگیری لازم در ارایه شناسنامه و کد ملی زندانیان، زمینه و تسهیلات لازم به منظور مشارکت زندانیان در حماسه سیاسی فراهم شود.
وی با اشاره به حدیثی از نبی مکرم اسلام (ص) موفقیت انسان در دنیا و آخرت و نیل به موفقیت در امور محول شده و مسئولیت‌های اداری و نیز رسیدن به ایمان کامل را در گرو 10عنصر شمرد و ادامه داد: فرمانبرداری، دانش، عمل، پاکدامنی، سخت کوشی، بردباری، یقین، رضا و تسلیم از عناصر مهم است.
وی اضافه کرد: این عناصر ده گانه به منزله حلقه های تکمیلی یک زنجیره و ساختار است که باید به صورت همزمان مد نظر و مورد توجه قرار گیرد.
اسماعیلی در ادامه با اشاره به نزدیک شدن به هفته قوه قضاییه و با گرامیداشت یاد و خاطره شهید مظلوم آیت الله دکتر بهشتی بر اهتمام و مشارکت همه مدیران در برپایی ویژه برنامه‌های این هفته تاکید کرد و هفته قوه قضاییه را فرصت مناسبی برای بازگو کردن و اطلاع رسانی در خصوص برنامه ها،‌فعالیت ها و توفیق‌ةای سازمان زندان ها دانست.
رییس سازمان زندان‌ها همچنین با تبیین برنامه‌های این سازمان برای ارتقای ‌نظام زندانبانی، سیاست ارتقا ‌را امری لازم، همه جانبه و فراگیر در تمامی بخش های سازمان دانست و گفت: محور اصلی در برنامه ارتقای نظام زندانبانی اجرای دقیق ضوابط و مقررات،‌آیین نامه‌ها ، بخشنامه‌ها و برنامه ها و سیاست های ابلاغی از سوی ستاد سازمان است که تمامی مدیران و کارکنان باید خود را در تحقق این سیاست مسئول بدانند.

۱۳۹۲/۳/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...