نسخه چاپی

محمد رويانيان

بودجه نقل و انتقالات پرسپولیس نصف شد/ انصاریفرد مفقود شده!

عکس خبري -بودجه نقل و انتقالات پرسپوليس نصف شد/ انصاريفرد مفقود شده!

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس كه از پروسه جذب بازیكنان در فصل نقل و انتقالات توسط علی دایی رضایت دارد، تاكید دارد پرسپولیس لیگ امسال را به بهترین شكل آغاز خواهد كرد. محمد رویانیان همچنین از خبر كاهش بودجه این باشگاه در فصل نقل و انتقالات خبر داد و گفت: هزینه باشگاه در نقل و انتقالات نسبت به فصل گذشته كمتر شده است.

محمد رویانیان ، در خصوص وضعیت تیم فوتبال پرسپولیس ضمن بیان مطلب فوق گفت: خوشبختانه امسال تیم بسیار خوبی را برای حضور در لیگ برتر جمع و جور کرده‌ایم زیرا پس از عقد قرارداد با دایی، بحث جذب بازیکنان را به ایشان سپردیم که او هم ترکیبی از بازیکنان جوان و با تجربه را برای پرسپولیس انتخاب کرد.

وی با بیان اینکه دخالتی در جذب این نفرات نداشت و از عملکرد دایی هم راضی است، ادامه داد: خوشبختانه با ابتکار سرمربی تیم، جلوی خرج‌های اضافه گرفته شد و با صراحت می‌گویم بودجه درخواستی سرمربی پرسپولیس نصف بودجه فصل گذشته بود و هزینه باشگاه در نقل و انتقالات کمتر شده است.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با اشاره به اینکه این تیم با تلفیق بازیکنان جوان و باتجربه می‌تواند روزهای خوبی را رقم بزند، افزود: سال گذشته تجربه بسیار خوب و ارزنده‌ای را به دست آوردم و اصلاً دوست ندارم اتفاقات آن فصل تکرار شود، ما امسال پرسپولیس را با استفاده از تجربیات و مشورت‌های علی دایی دور هم گرد هم آورده‌ایم و مطمئنم امسال را می‌توان سال حضور قدرتمند پرسپولیس در لیگ و درخشش آن دانست.

وی در خصوص اینکه آیا پرسپولیس می‌تواند لیگ را با قدرت شروع کند و یا باز هم باید شاهد اتفاقات فصل گذشته باشیم؟، خاطرنشان کرد: مطمئن باشید پرسپولیس لیگ امسال را به بهترین شکل آغاز خواهد کرد.

رویانیان در مورد آخرین وضعیت کریم انصاری‌فرد هم اظهار داشت: 10 روز است این بازیکن مفقود شده است. برای تداوم حضور دوباره این بازیکن در پرسپولیس کارهای لازم را انجام داده‌ایم ولی این بازیکن هنوز در تمرینات حضور نیافته که امیدوارم به زودی این مسایل رخ دهد.

وی در خصوص وضعیت تیم ملی هم اظهار داشت: با قاطعیت می‌گویم امروز بهترین تیم ملی را در اختیار داریم، بازیکنانی که جزو بهترین نفرات لیگ بوده‌اند. انشاء‌الله امروز لبنان را می‌بریم و با این انگیزه، انسجام و توانایی که در بازیکنان می‌بینم، می‌‍توانیم کره‌جنوبی را هم در کشورش شکست داده و به جام جهانی صعود کنیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در خصوص حضورش در اردوی تیم ملی در امارات و شایعاتی که در آن روزها در مورد مذاکره‌اش با برخی از ملی‌پوشان پیش آمد، تاکید کرد: اصلاً برای مذاکره با بازیکنان به امارات نرفته بودم. سفر ما به امارات برای رفع مشکل وینگادا بود و پیگیری برخی از اقدامات اقتصادی‌ام بود.

وی با اشاره به اینکه به برای روحیه دادن به ملی‌پوشان در اردوی امارات حضور یافت، یادآور شد: پس از پایان کارهایم، با اجازه آقای کی‌‌روش در اردوی تیم ملی هم حضور یافتم. در آنجا حتی دقایقی با زبان مازندرانی با خلعتبری خوش و بش کردم ولی این تنها یک دیدار دوستانه بود.

رویانیان در پایان گفت: من پس از تمرین تیم ملی هم دقایقی با مسعود شجاعی و نکونام صحبت کردم که این صحبت‌ها تنها در مورد بازی‌های تیم ملی خصوصاً دیدار با قطر بود نه مذاکره با آنها.

۱۳۹۲/۳/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...