نسخه چاپی

توصیه حاج منصور برای انتخاب نامزد اصلح

عکس خبري -توصيه حاج منصور براي انتخاب نامزد اصلح

باید در انتخابات حضوری حماسه داشته باشیم و مثل سایر انتخابات هایی كه پشت سر گذاشتیم دشمنان این انقلاب را ناكام و مغلوب كنیم.

مشرق:حاج منصور ارضی صبح امروز در مراسم زیارت عاشورا و مولودی خوانی در وصف حضرت اباعبدلله الحسین در حسینیه صنف لباس فروش ها و در حضور خیل کثیری از عشاق اباعبدلله الحسین، با تقدیر از دکتر حداد عادل از وی به عنوان فردی پرهیزکار، مومن و انقلابی نام برد، و در ادامه عنوان کرد: خدا به آقای حداد عادل خیر دهد ایشان برای من خیلی عزیزهستند ایشان استاد پرهیزکار و خیلی مورد وثوق هستند ودیدید که ایشان چطو ر دفاع کرد و رفت. از اینطور آدم ها کم هستند و باید همین ها را هم حفظ کرد.

حاج منصور ارضی ضمن اشاره به اینکه در این انتخابات از هیچ یک از کاندیداها اسم نخواهم برد افزود: اول به فرمایشات مقام معظم رهبری و شاخص هایی که در خصوص اشخاص داده اند توجه کنید و بعدهم ببینید علما چه کسی را قبول دارند آن عالم بزرگوار یا دگر مدرس جامعه که عنوان کردند. یکی دو نفر هستند.

مهمتر از همه این که هرکسی که رای به هر شخصی می‌دهد و به حجت شرعی رسیده باشد اشکال شرعی ندارد و ما نه. باید بگوییم که نباید به فلان شخص رای دهید.

نکته بعدی اینکه هرکسی که رای میدهد احترام دارد. و هرکسی که پای صندوق ها می آید هم احترام دارد این نظر مقام معظم رهبری است.

این حرف که بعضی می‌زنند که مگر رای دادیم چیکار کردند و همه چیز گران شده و غیره و ذالک حرف های اشتباهی است. به کسی که دیندارتر است رای دهید و بدانید که خدا از شما قبول میکنید

حاج منصور ضمن اشاره به انتخابات شورای اسلامی شهر تهران گفت: در شوراها شهرتهران هم به کسانی رای بدهید که تازه نفس تر باشندو نظم شهر را درست کنند و به فکر معیشت معنوی شهروندان باشند.

در ادامه ایشان ضمن اشاره به شکسته شدن کمر دشمن در انتخابات گفت خانواده اتان را پای صندوق رای بیاورید تا دشمن کور شود و ضربه نهایی را بخورد.

هر دفعه انتخابات ضربه ایست به دشمن گرچه احتمالا انتخابات به دور دوم کشیده میشود و آنجا اصلح بهتر انتخاب میشود. همه افراد ارزش دارند و به اندازه خودشان محترم هستند.

۱۳۹۲/۳/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...