نسخه چاپی

پخش مستند دوم قاليباف با نام فرزند ايران؛

بازگشت نام خلیج فارس به سندیونسكو توسط قالیباف

مستند دوم محمد باقر قالیباف پخش شد كه در این فیلم بخش های مختلفی در خصوص ارتباط با ایرانیان خارج از كشور و نخبگان و دانشگاهیان مورد ارزیابی قرار گرفت

به گزارش نما به نقل از مهر، دومین فیلم تبلیغاتی محمد باقر قالیباف از شبکه اول سیما با عنوان فرزند ایران پخش شد که در این فیلم محورهای مختلفی از جمله اقدامات دیپلماتیک قالیباف در شهرداری تهران عملکرد عمرانی وی و اظهار او در رابطه با شرایط جاری کشور مورد بررسی قرار گرفته بود.

دیدار با کوفی عنان قائم مقام دبیر کل سابق سازمان ملل، برخی از شهرداران جهان، صدراعظم اسبق آلمان از جمله محورهایی است که در این فیلم مورد توجه قرار گرفته بود. ارتباط با ایرانیان مقیم خارج نخبگان و دانشگاهیان نیز از دیگر بخش های فیلم دوم تبلیغاتی محمدباقر قالیباف بود.

استفاده از نام جعلی برای خلیج فارس در سند یونسکو و اصلاح آن بر اساس اقدامات دیپلماتیک شهرداری تهران از دیگر بخش هایی بود که در این فیلم نشان داده شد. اظهار نظر های قالیباف در خصوص عملکرد شهرداری تهران به خصوص پروژه امام علی و نیز واکنش علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در مراسم افتتاح آن که بدون حضور آن صورت گرفت مبنی بر این که قالیباف به دنبال رای حلال است از جمله قسمت های حائز اهمیت این فیلم بود.

همچنین در این فیلم تصاویری از هدایت هواپیمای مسافربری ایرباس توسط محمد باقر قالیباف نمایش داده شد و از جمله بخش های این فیلم ذکر خاطره تاثر انگیز وداع صورت نگرفته محمدباقر قالیباف با برادر شهیدش بود.

پایان بخش این فیلم نیز نمایش تصاویری از بارگاه امام رضا (ع) بود.

۱۳۹۲/۳/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...