نسخه چاپی

بازتاب پیروزی ایران در سایت فیفا

سایت فیفا نوشت تیم‌های ایران، كره‌جنوبی، استرالیا به عنوان قدرت‌‌های سنتی آسیا با غلبه بر حریفان خود در راه جام جهانی 2014 باعث افزایش غرور ملی شدند.

به گزارش نما، پايگاه خبري اينترنتي فدراسيون جهاني فوتبال پس از انجام 4 بازي حساس روز گذشته در مرحله مقدماتي جام جهاني از قاره آسيا گزارشي را منتشر کرد. در اين گزارش از سه تيم ياد‌شده به عنوان قدرت‌هاي قديمي قاره پهناور و کهن ياد‌شده که با تحقق پيش‌بيني‌هاي قبلي، بر لبنان، ازبکستان و اردن غلبه کنند و گامي اساسي در راه رسيدن به آوردگاه برزيل 2014 داشته باشند.

بنا به این گزارش، اين سايت از تيم کارلوس کي‌روش به عنوان يکي از بازي‌هاي جذاب انجام گرفته در سطح قاره نام برد و نوشت: پس از پيروزي يک بر صفر هفته قبل مقابل قطر، ايران با 4 گل در تهران لبنان را در ديداري راحت شکست داد و اميد‌هاي راهيابي مستقيم به جام جهاني را نزد هوادارانش در ورزشگاه لبريز از تماشاگر آزادي افزايش داد.

اين سايت ادامه داد: تيم ايران از همان شروع بازي بر حريف خود فشار مستقيمي وارد کرد و صاحب موقعيت‌هاي فراواني شد تا اين که پس از عدم استفاده از موقعيت‌هاي بيشمار، تيم ملي(ايران) در دقيقه 39 انتظارات با درخشش محمدرضا خلعتبري که دروازه‌ لبنان را گشود، پايان يافت. پس از او رضا قوچان نژاد و کاپيتان جواد نکونام(دو گل) به ثمر رساندند.

۱۳۹۲/۳/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...