نسخه چاپی

اصولگرایان برای اجماع درباره گزینه نهایی خود زمان را مد نظر قرار دهند

عضو فراكسیون اصولگرایان مجلس با تاكید بر لزوم همگرایی و وحدت كاندیداهای اصولگرای انتخابات ریاست جمهوری گفت: همگرایی پشتوانه عقلانی و شرعی داشته و همه علما هم بر آن تاكید می‌كنند، بنابراین اصولگرایان باید با در نظر گرفتن زمان و شرایط هرچه سریعتر تصمیمی اثربخش گیرند.

به گزارش نما، "قاسم جعفري" نماينده مردم بجنورد، جاجرم، مانه و سملقان در مجلس در گفتگویی با تاكيدبر لزوم همگرايي كانديداهاي جريان اصولگرايي براي رسيدن به يک نقطه نظر واحد گفت: همگرايي پشتوانه عقلاني و شرعي داشته و همه علما نيز بر آن تاكيد مي‌كنند، بنابراين اصولگرايان با در نظر گرفتن زمان و شرايط، تصميمي اثربخش گيرند.

وي در ادامه تصريح كرد: لازم است در اين روزهاي پاياني باقيمانده تا انتخابات، اصولگرايان با تصميمي عاقلانه كانديداي واحد خود را معرفي کنند تا آراي مردم به اين جريان پراکنده نباشد.

عضو كميسيون آموزش مجلس در پايان خاطرنشان کرد: کاندیداهاي اصولگراي يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري باید به نتايج نظرسنجی‌ها توجه داشته باشند تا بتوانند با وحدت و همگرايي اصولي پيروز ميدان باشند.

گفتني است "غلامعلي حدادعادل" يكي از كانديداهاي انتخابات رياست جمهوري و از اعضاي ائتلاف سه‌گانه پيشرفت، دوشنبه (21 خردادماه) به نفع جبهه اصولگرايي از صحنه رقابت‌هاي انتخاياتي کناره‌گيري کرد.

۱۳۹۲/۳/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...