نسخه چاپی

در حال بروز رساني/رهبر انقلاب در ديدار اقشار مختلف مردم:

مردم در سال 88 از لگد زدن عده‌ای به قانون ضربه دیده‌اند‬/ بعد از انتخابات حقایقی را درباره مناظره‌ها عرض می‌كنم/ بحمدلله روال انتخابات تا امروز روال خوبی بوده/ توصیه اول من حضور پرشور پای صندوق رای است

عکس خبري -مردم در سال 88 از لگد زدن عده‌اي به قانون ضربه ديده‌اند?/ بعد از انتخابات حقايقي را درباره مناظره‌ها عرض مي‌کنم/ بحمدلله روال انتخابات تا امروز روال خوبي بوده/ توصيه اول من حضور پرشور پاي صندوق راي است

رهبر معظم انقلاب با اشاره به مناظره ها: كار صداوسیما در انتخابات، تهمت زنندگانی كه میگفتند آزادی بیان نیست را خجالت زده كرد ... البته بنده در زمینه آن مسائلی كه آقایان مطرح كردند، مطالبی دارم كه بعدا خواهم گفت.

به گزارش نما، جمعی از اقشار مختلف مردم صبح امروز با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار كردند.


مهمترین محورهای بیانات ایشان به شرح ذیل است:

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز با جمعی از اقشار مختلف مردم دیدار کردند. مهمترین محورهای بیانات ایشان به شرح ذیل است:

** بحمدلله روال انتخابات تا امروز روال خوبی بوده و یکی از نقاط برجسته این است که گفتمان مردم، گفتمان قانون‌گرایی است؛ مردم در سال 88 از عدم تبعیت و لگد زدن عده‌ای به قانون ضربه دیده‌اند‬.

** بنده اصرارم بر حضور حداکثری ملت در انتخابات بخاطر این است که حضور قدرتمندانه ملت ایران باعث می‌شود که دشمن مایوس شود و فشار را کم کند و راه دیگری را دنبال کند.‬

** برخی رفتارها دشمن را امیدوار می‌کند؛ وقتی دشمن امیدوار شد، به فشار خود می‌افزاید.

** اصرار بنده بر حضور حداکثری ملت در انتخابات به خاطر این است که حضور قدرتمندانه ملت ایران باعث می شود که دشمن مایوس شود و فشار را کم کند و راه دیگری را دنبال کند.

** کار صداوسیما در انتخابات، تهمت زنندگانی که می‌گفتند آزادی بیان نیست را خجالت زده کرد؛ البته بنده در زمینه آن مسائلی که آقایان مطرح کردند،مطالبی دارم که بعدا خواهم گفت.

** توصیه اول من حضور پرشور پای صندوق رای است،ممكن است كسی بدلیلی نخواهد از نظام اسلامی حمایت كند،اما از كشورش كه میخواهند حمایت كنند.همه باید بیایند/هركس كه انتخاب شد اگر دارای رای سدید و محكم باشد بهتر میتواند مقابل دشمنان و معارضین بایستد.

این خبر در حال تکمیل است؛ لطفا به روز رسانی کنید.

۱۳۹۲/۳/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...