نسخه چاپی

رحیمی: خدماتمان خیره كننده است

معاون اول رئیس جمهور گفت: ‌خدمات و كارهای انجام شده در دولتهای نهم و دهم به قدری خیره كننده است كه بر اساس آمار و ارقام، گاهی با تمام دولتهای قبل و حتی دوران پیش از انقلاب برابری می‌كند.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، محمدرضا رحیمی صبح امروز در جلسه هئیت دولت و مراسم اعطای 14 نشان دولتی که در سالن شهید بهشتی نهاد ریاست جمهور برگزار شد، پس از دریافت نشان درجه یک خدمت از رئیس جمهور، با تبریک میلاد با سعادت امام حسین (ع)‌ و اعیاد شعبانیه، گفت: همه نشان‌های لیاقت و خدمت، شایسته و زیبنده خود دکتر احمدی نژاد است که درمدت 8 سال در صدر دولت بارها و بارها به تمام نقاط کشور سفر کرد و اقشار مختلف مردم را مورد مهر و مرحمت خود قرار داد.

وی در ادامه با بیان اینکه نام احمدی نژاد در عرصه خدمت رسانی، پیشرفت و تعالی کشور در تاریخ این آب و خاک ماندگار خواهد بود، اظهار داشت: ‌اقدامات و دست آوردهای دولت دکتر احمدی نژاد در تمامی بخش ها بی نظیر است و قابل مقایسه با دوره های گذشته نیست.

معاون اول رئیس جمهور افزود: خدمات و کارهای انجام شده در دولتهای نهم و دهم به قدری خیره کننده است که بر اساس آمار و ارقام، گاهی با تمام دولتهای قبل و حتی دوران پیش از انقلاب برابری می‌کند.

رحیمی با اشاره به کارهای انجام شده و تحولات شکل گرفته طی 8 سال اخیر در تمامی بخش‌ها و حوزه‌ها، خاطر نشان کرد: اقدام شجاعانه رئیس جمهور برای اصلاح نظام اقتصادی از کارهایی است که حتی بسیاری از مقامات دیگر کشورها و برخی دشمنان نیز به بزرگی و اهمیت آن اقرار کردند .

وی ادامه داد: احمدی نژاد بنیانگذار نهضت مسکن مهر در کشور بود و با این اقدام باعث شد در سراسر کشور جوانانی که همواره در آرزوی داشتن خانه بودند، صاحب مسکن شوند.

معاون اول رئیس جمهور گفت: حضور مستمر احمدی نژاد در عرصه های بین المللی و بیان شفاف مواضع جمهوری اسلامی ایران در جهان چیزی نیست که از یادها فراموش شود .

رحیمی با اشاره به بیانات و جملات مقام معظم رهبری در وصف دولت احمدی نژاد و تایید کار و خدمت رسانی این دولت، تصریح کرد : لازم است جملات رهبر معظم انقلاب و آمار جامعی از اقدامات این دولت به شکل گزارش گرد آوری شود تا نسل های بعد بدانند که در این مقطع از تاریخ چه تحولات و اتفاقات بزرگی در مسیر پیشرفت و تعالی کشور رخ داده است.

۱۳۹۲/۳/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...