نسخه چاپی

ملكشاهي

اساس خلق "حماسه سیاسی" حضور مردم در انتخابات است

عکس خبري -اساس خلق "حماسه سياسي" حضور مردم در انتخابات است

رئیس كمیسیون حقوقی قضایی با تاكید بر لزوم حضور حداكثری مردم در انتخابات 24 خرداد گفت: تجربه انتخابات گذشته و حضور پرشور و حداكثری مردم بیانگر آن است كه این انتخابات با مشاركت مردم در فضایی هماهنگ و با همدلی و وحدت برگزار خواهد شد چرا كه اساس خلق "حماسه سیاسی" حضور مردم در انتخابات است.

"اللهيار ملکشاهي" نماينده مردم خرم آباد در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران، با اشاره به حضور حداکثري مردم در انتخابات آتي و خلق "حماسه سياسي" گفت: پايه و اساس خلق حماسه سياسي مردم و حضورشان در عرصه انتخابات است.

وي در ادامه افزود: نگاه‌هاي بيروني به کشور، ملت و دولت ما موجب مي‌شود تا مردم در جهت استحکام وحدت ملي و هماهنگي داخلي حضور پرشورتري در 24 خرداد داشته باشند.

نماينده مردم خرم‌آباد در مجلس با تاکيد بر اينکه حضور مردم در انتخابات نقشه‌هاي شوم استکبار جهاني را خنثي مي‌کند، تصريح کرد: تجربه انتخابات گذشته و حضور پرشور و حداکثري مردم بيانگر آن است که اين انتخابات با مشارکت مردم در فضايي هماهنگ و با همدلي و وحدت برگزار خواهد شد.

رئيس کميسيون قضايي و حقوقي مجلس در پايان خاطرنشان کرد: با توجه به تاکيدات مقام معظم رهبري مبني بر خلق "حماسه سياسي و حماسه اقتصادي" بايد براي تحقق اين فرمايشات و مقابله با توطئه دشمنان نظام جمهوري اسلامي ايران، مردم با شکوه هر چه بيشتر پاي صندوق‌هاي راي حاضر شوند.

۱۳۹۲/۳/۲۲

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...