نسخه چاپی

سخنگوی ستاد حداد: ستادهای استانی مان در اختیار هیچ كاندیدایی قرار نگرفته است

سخنگوی ستادحدادعادل با بیان اینكه ستادهای استانی دكتر حدادعادل در اختیار هیچ كاندیدایی قرار نگرفته است، گفت: بر اساس گفتگویی كه با دكتر حدادعادل داشتیم ایشان بر وحدت هرچه بیشتر و معرفی نامزد واحد از سوی اصولگرایان تاكید داشته و تاكید داشته اند كه بایستی از نامزد اصولگرای رای آور به عنوان نامزد واحد اصولگرایان حمایت شود.

به گزارش نما به نقل از مهر مجتبي توانگر گفت: ستادهاي استاني دکتر حدادعادل در اختيار هيچ کانديدايي قرار نگرفته است و ممکن است فردي بر اساس تشخيص شخصي خود به ستاد يکي از نامزدها پيوسته باشد که اين به معناي پيوستن ستادها به نامزدي خاص نيست.

وي اضافه کرد: بر اساس گفتگويي که با دکتر حدادعادل داشتيم ايشان بر وحدت هرچه بيشتر و معرفي نامزد واحد از سوي اصولگرايان تاکيد داشته و تاکيد داشته اند که بايستي از نامزد اصولگراي راي آور به عنوان نامزد واحد اصولگرايان حمايت شود.

سخنگوي ستاد حدادعادل گفت: با توجه به بازگشت ارتجاع دوم خرداد و اشرافيت کارگزاراني، اصولگرايان بر نامزدي واحد که بيشترين راي را دارد اجماع کنند.

مجتبي توانگر با اشره به نشست دکتر حدادعادل با اعضاي ستاد انتخاباتي اش گفت: با توجه به خطر بازگشت ارتجاع دوم خرداد و اشرافيت کارگزاراني، اصولگرايان بر نامزدي واحد اجماع کنند، اصولگرايان بر نامزدي که بيشترين راي را دارد به عنوان نامزد واحد معرفي کنند.
وي افزود: کارگزاران و جريان موسوم به اصلاحات با سوءاستفاده از عملکرد جريان انحرافي در زمينه اقتصادي تمام همت خود را بر بازگشت به قدرت قرار داده است.

وي اضافه کرد: متاسفانه مشي نامزد مورد حمايت جريان کارگزاران، کاملا اشرافي و بي توجه به لايه هاي مستضعف و محروم جامعه است. از منزل شخصي که قيمتي ميلياردي دارد تا افرادي که اشکالات جدي در مديريت اقتصادي آنها وجود دارد. اشرافي‌گري کارگزاراني به معناي ريخت و پاش از اموال عمومي است يعني کارگزاران نظام به اموال عمومي مردم بي‌توجه باشند و نه تنها احساس نکنند که حافظ اموال مردم هستند بلکه از اموال عمومي نيز در جهت منافع شخصي و باندي، بهره‌برداري کنند.

توانگر با اشاره به حرکت اخلاقي و مبتني بر ارزشهاي انقلاب اسلامي دکترحدادعادل گفت: از همه نامزدهايي که خود را اصولگرا و دلبسته انقلاب اسلامي مي دانند مي خواهيم با الگوگيري از روش اخلاقي و اسلامي دکتر حدادعادل در جهت وحدت و همگرايي اصولگرايان تلاش کنند.

وي با اشاره به روحيه اشرافيگري نامزد کارگزاران گفت: بهتر است نامزد محترم در مورد مشي اشرافيگرانه خود، منزل ميلياردي، وضعيت فرزندان و عملکرد مبهم وي در مورد آزادي بيان در زمان دولت توسعه اقتصادي و توسعه سياسي، پاسخگو باشد.

۱۳۹۲/۳/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...