نسخه چاپی

تخفیف 20 درصدی شهریه های دانشگاه آزاد

عکس خبري -تخفيف 20 درصدي شهريه هاي دانشگاه آزاد

رییس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: در صورتیكه منابع مالی لحاظ شود، از ابتدای مهر سال جاری شهریه دانشجویان رشته های كاردانی و كارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد با 20 درصد تخفیف اعمال خواهد شد

به گزارش مشرق به نقل از ایرنا، رییس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: در صورتیكه منابع مالی لحاظ شود، از ابتدای مهر سال جاری شهریه دانشجویان رشته های كاردانی و كارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد با 20 درصد تخفیف اعمال خواهد شد.

'فرهاد دانشجو' افزود: دانشجویان مقاطع كاردانی و كارشناسی ناپیوسته باید در نظر داشته باشند كه هر چه معدل تحصیلی آنان از 15 بیشتر باشد، تخفیف بیشتری برای آنها لحاظ خواهد شد.

وی با بیان آنكه معدل تحصیلی 15 و كمتر از آن شامل تخفیف شهریه دانشگاه آزاد نخواهد شد، هدف از اجرای این طرح را تشویق دانشجویان برای تحصیل بهتر و در نهایت ارتقای كیفیت آموزشی دانست.

** دانشجویان پسر با معدل بالای 17 می‌توانند انتقالی بگیرند

رییس دانشگاه آزاد همچنین به صدور نخستین بخشنامه خود طی مدیریت 17 روزه اش بر این دانشگاه اشاره كرد و گفت: این بخشنامه در راستای تسهیل نقل و انتقال دانشجویان تدوین شده كه بر مبنای آن دانشجویان دانشگاه آزاد با داشتن برخی شرایط می‌توانند به محل زندگی پدر و مادر خود بازگردند و ادامه تحصیل دهند.

وی ادامه داد: در اجرای این بخشنامه، دختران دانشجو در اولویت انتقال قرار دارند و دانشجویان پسر نیز می توانند به شرط داشتن معدل بالای 17 و تحصیل در دو ترم تحصیلی متوالی در دانشگاه مبدا، به دانشگاه محل زندگی والدین خود منتقل شوند.

دانشجو خاطرنشان كرد: بمنظور رعایت عدالت آموزشی، مدرك دانشجویان انتقالی پس از فارغ التحصیلی از همان دانشگاه مبدا صادر خواهد شد.


۱۳۹۱/۱/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...